shit va dålig...

ja e på att blogga.
Tänker varje dag på att nu ska ja göra de men så händer de inte.....
Ja har ju lite saker som ja skulle kunna blogga om men oftast saknas det bilder och då "orkar" ja inte...'

Kan ju säga att i lördags var jag ifrån Mika HELA dagen, de ända ja gjorde me henne, det var att ge henne välling på kvällen å kasta henne i sängen. De va både skönt och jobbigt att va ifrån henne så länge... Men som sagt de händer inte så ofta så de va nog mer skönt ;-)
Varför ja va utan henne hela lördagen var för att kl 05,00 så satte jag och Bim oss i bilen och forde ner till gbg, hon skulle kolla och ev ta hem en hund.... Riktigt fin och go hund :-) så hon fick följa med hem.....
Hela vägen ner (nästan) körde jag, då var de typ Bims tur att köra hem... Hon blev lite seg på slutet och ja skulle väl ta över, men de va kolsvart på vägen och snöa, jag med mitt mörker seende så va de nog ingen bra idé....
Man fick väl några kommentarer innan vi skulle åka att de skulle va skit väder och kunde vara halt och att de kan hända mycket på vägen, allt var perfekt tills vi kom till Sigtuna, då kommer det en mötande bil som får sladd och hans ärsle (bakdelen på bilen) kastas emot oss och missar oss med bara en liten liten bit. De va lite omskakande. Men vi klarade oss helt hem :-)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0