Vart tog solen vägen??

Idag e ja sådär trött som man kan vara ibland *snark*
Inge sol e de ute heller, vist e de varmt men.... Bim skulle ju komma hit och vi skulle till Särstabadet, hon jag o Mika. Men får se hur de blir med det, hon skulle höra av sig runt 10.

Va ska man göra annars idag då? Ja vill bara sova igentligen känner jag. Men de kan ja ju glömma, haha. Mika sover just nu så kanske skulle passa på?!

Sen vi vakna så har jag och Mika städat lite iaf, diskat, dammsugit mm.. men Mika e bra på att stöka ner sammtidigt, riva ut väskan plus plånboken :-(

Borsta tänderna...

Sessan har fått någon dille på att borsta tänderna (jag e glad) så fort man öppnar badrummet ska hon dit och bortsa tänderna... *söta sessan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0