Massa mums och gooos

Bailey och Liam var här i onsdags å fikade. Bailey var sugen på tårta så hon köpte med sig en bit
när hon kom, haha... Bra att man kan vara godissugen/sötsugen av "rätt" anledning, eller att man iaf har nått att skylla på... De e som jag som har fått nå dille på massariner (helst frysta) mmmmuuummma va gott de är. Åt de ofta när jag va liten när pappa jobba på glassbilen då hade vi ALLTID massarier hemma...

Vi kom ju på en bra anledning till att äta tårtan, vi firade Lina för att hon fyllt år och att dom fått lille Melvin, som sagt man kan alltid komma på nått att fira *ler*

Mika gosar för fullt me Liam


pussas lite (synd att kameran va seeeeeg)


Vad ska man med sked till??? 





Igår (torsdag) så kom faster och Tom hit på en fika, jag och Mika hade bakat kladdkaka...
fredrik va iväg på jobb så vi fick som vanligt vänta på honom, eller vi väntade inte denna gång utan vi börja fika utan. Blev lite unospelande oxå ;-) Kan aldrig vara utan.....

Man måste ju provsmaka


När vi går promenader med hundarna så ska Mika allid köra vagnen själv, de e jätte skoj, MEN de tar 100 år att gå en promenad, vist hundarna får va ute Lääääänge men de blir inte så långt, haha men dom går fint och sagta och accepterar den låga tempon :-)  Hon blir skit sur om man försöker hjälpa henne att styra eller dra den lite "osynligt" i sufletten, hon märker på en gång att man håller i, då stannar hon och håller i vagnen hårt och säger åt mig på skarpen att sluta... *söööt nöööt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0