Matte geni?!

I torsdags så följde jag med Mia till Ikea för hon skulle köpa MASSA saker för att göra om i Evves rum...
Evve som har börja klättra ur från allt hon sitter i, som tex kundvagnen, så Mia fick ställa henne där i själva korgen på vagnen, och Mika "ville" oxå vara där. Så tjejerna fick stå i kundvagnen och åka runt på hela Ikea, dom charmade de flesta där *ler*



Efter dom vart så duktiga inne på ikea så fick dom dela på en korv utanför, haha asså MikaMatvrak, shit hon tröck in korven i munnen och sträckte fram armen och skulle ha mer... Lik sin pappa *ler*





Ja nu har jag fått mina skolböcker, jag har faktiskt varit lite sugen å plugga så ja har redan tjuvstartat
haha, kursen via datan börjar på måndag...
Igår så satte ja Mika i badkaret, så satte jag mig på toalocket och börja räkna, och räkna, haha så kasta ja en blick på Mika i badkaret då såg hon ut såhär.....

Vattnet upp till hakan, haha, noll koll..... Men lika glad är jag för det :-)



Igår hade vi planerat att åka till Gränbycentrum för att kolla lite och kanske hitta nått att ha på sig på dopet på idag. Men de va ju inte alls nå bra väglag att ta oss till Uppsala, så de blev sigtuna och lunch på valvet. Mia köpte present till Fabbe. Vi for vidare upp till Eurostop och kolla om de fans nått där, Mia hittade en tunika till sig men ikke jag... :-(
Nu ska vi snart göra oss klara, ut me hundar och sen bege oss till Knivsta för visning, efter det är det Fabbes dop :-)

Ha de brau!!!


Kommentarer
Postat av: Bim

Lycka till på visningen idag!

2010-02-20 @ 16:37:57
Postat av: Veronica

Hoppas att visningen var bra :-D

söt bild på Mika i badet :-D

Vad roligt att du börjar studera nu, har Mika fått dagisplats? Kram tjejen!!!

2010-02-22 @ 11:44:58
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Camilla

har du hunnit titta på mina bilder :-)

2010-02-23 @ 15:25:45
URL: http://rebuzkidz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0