BF+2

Shit va de e jobbigt...
Psykiskt. Ni som någonsin har varit gravida och gått över tiden kanske förstår mig. Igentligen så har ja gått över tiden längre, eftersom i mitt huvud så hoppades/trodde jag att han skulle komma tidigare än BF men så är ikke fallet. Får ta en dag i taget sen kommer han ju någon dag... MEN ja pallar inte vänta. Man måste hitta på något för att sysselsätta sig.
I tisdags på BF skulle ja ha vart på MVC, men ja pallade verkligen inte åka dit, och nu måste ja ringa henne och säga att ja inte har fått barn (för de tror hon nog) och att ja måste ha en ny tid. Då vi iaf ska boka/prata om igångsättning *blä* ja vill inte, ja e inte alls sugen.... Men ja kanske inte bara kan skita i de, lr?
Så vad gör man för att sysselsätta sig själv?? Igår va den värsta dagen, ja ville bara sova. Men inte lätt när man har Mika.. Idag så åker ja nog me Bailey till Lina i Åkersberga men alla e sjuka så vet inte om de e säkert, förkylning tar ju krafter. :( Men va fan ska man göra ist? Så blir nog att ja åker med iaf...

 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Psykiskt påfrestande måste jag hålla med om.. BF +4 för mig idag, försöker fördriva tiden så gott de går med aktiviteter med hunden, bakar, städar, sover och allt vad jag kan komma på för att tiden ska gå fortare men känns ändå långsamt... Inget direkt tecken på att bebis är på väg ut ännu, tyvärr. I övrigt går de bra med livet i magen, själv då?

2010-08-19 @ 13:07:05
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0