Tradera

Idag kom det några (3) paket som jag har beställt från Tradera, så ja och Mika åkte upp till centrum för att hämta dom + att lämna det paket som vi skulle skicka iväg oxå...
Mika och Lillebror har fått lite kläder...
De är de som är de bästa me tradera, man säljer för att sendan buda på något "nytt", åh jag har inge  problem med att de är beggat bara de är i fint skick...

En vår jacka till Mika


Ett klädpaket me blandat jox och Lundmyrs overall som ja blev kär i men den kostar 800:- ny och nu fik jag den till halva priset 355:- vilket fynd va? plus att den ser helt ny ut typ.


Lilla hiphoparen fick ju nya kläder i Vingåker oxå


Å snart tänkte jag börja med maten, har inte riktigt ätit någon lunch idag :-( fan de e inge bra de här....
Men har inte varit å handlat på jätte länge, så de som fanns kvar va en portion pytt i panna som var till Mika, ja fick äta 4 tuggor som hon lämnade .-(
Men nu när vi va på ica så köpte ja köttbullar så blir de mos o brunsås till middag, de va länge sen.
Ja va ska vi göra sen då? Ingen aning, kanske ner till Emelie och Thomas eftersom de inte riktigt blev nått igår, så får vi se om ja orkar gå ner, hundarna behöver sin långis och så räcker de väl med att ha en bil så kan fred ta bilen ner när han kommer från jobbet...

Åh ja längtar faktiskt skit mycket till lillebror kommer :-) ska bli skoj att Mika ska få ett syskon, haha som hon kan tortera... Ne hon kommer pussa ihjäl honom, kanske peta ut ögonen, de e nått hon har börjat med, när hon ska visa vart ögat e så stoppar hon in fingret så man får skit ont :-(
Jaja ja ska diska o laga maten nu innan fröken vaknar.....

se 2 inlägg på samma dag IGEN!!! Inte likt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0