Tillbaka till bloggandet, kan inte tro de ;-)

Ja har märkt ett mönster på hur jag bloggar, ja gör ett inlägg, ett efter sen tar de 100 år så kommer ett till, med ett kort där efter för att sedan vänta länge på ett nytt ;-)
Ja har som sagt inte tid eller ro att sätta mig och bara skriva....

Ja idag är vi bara hemma (nu på fm) ja mår inte så bra i magen, så jag och Mika passar på att städa massor här hemma, det ringde en kille tidigare idag och skulle kolla på lgh i morgon, å Oscars rum ser som vanligt ut som ett bomnedslag, de mesta är ju Freds jobb saker, men man måste lägga orning på dom på nått sätt.....

Igår när jag skulle kolla om bilderna från ridningen låg på min mobil så passa ja på att tömma den sammtidigt...
Eftersom jag inte har någon bra kamera på min mobil längre så blir de absolut inge bra eller några alls för den delen... :-(



 

Ikväll så ska ja och HELA familjen ner till Mia och Fredrik för att grilla, de va lääänge sen.... Hela förra sommaren så grilla vi ju där. Inte så fint väder men om ja kommer ihåg rätt så va de typ snö på våran sista grillning i höstas... Å de va de ju iofs när ja grilla hos faster för 2 veckor sen. Men grillat ÄR godast :-) Ja ska försöka komma ihåg min kamera hemma, så ja kan ladda batteriet i deras laddare... ( har ingen egen). Så de kanske blir bilder från kvällen = nytt blogg inlägg *ler*

Ne nu ska ja kolla om Mika har somnat så ska ja fortsätta med städningen....


Kommentarer
Postat av: Bim

Mysigt att grilla. Vi vart ju rejält bortskämda på landet över påsk. Jag håller med, GRILLAT ÄR GODAST! Vi måste ses snart, fika! ;)

2010-04-09 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0