Min hjälte ♥



Igår så va de fullt upp med städ och plock. De va fint väder och Mika roade sig mest med att gå ut och in på balkongen så de va ju inge jobbigt, haha.
Hade ju inbokat ett möte i Åkersberga senare på em. När ja tyckte att vi hade städat klart så va de dags å göra hundarna lyckliga oxå, vi skulle till Bailey och bada hundarna, vi kunde knappt vara där en timme då vi hade bråttom.... Ska gå in i klädkammaren och byta byxor bara så hör jag dörren bakom mig, pang!!!
Jag vänder mig om och inser att vi handtaget innifrån har ju gått sönder.... NEEEEEEEJJJJJ!!!!!
Shit ja får panik, Mika sitter påklädd utanför, hundarna är uppspelta för att jag va ju tvungen att "skvallra" och säga att vi skulle bada... Så de känns som kaos utanför dörren...
Mika går in på Oscars rum, hade precis öppnat dörren där... Åh nej, kartongen med alla hans kulor ligger där...
Så ja får panik, bankar och försöker me alla metoder för att få upp dörren inget funkar, så ropar jag på Frodo, han som är in/ut brytar kungen och han står å puttar på dörren med näsan å piper lite, jag slutar att be honom om hjälp när jag hör att Mika kommer tillbaka till dörren, så hon lixom inte står i vägen för honom så han hoppar på henne lr nått.... Men sen så drar hon igen och ja försöker tyvärr sparka upp dörren, hände inge mer än att dörren gick sönder, ett hål av min häl :-( Inte bra.. Men sen så ropar jag på Frodo igen, å han kommer å puffar och håller på, sen så lyckas han öppna dörren som går utåt... Shit tackar Bubba... Du har iaf liten hjärna jämfört med vissa andra... Den största paniken fick jag när ja tänkte, att INGEN kommer ju komma å hjälpa mig... ingen e påväg hit lixom... Så då skulle ja få sitta där minst 3h :-(
Som tur är så slutade de bra å vi åkte och badade med hundarna, dom vart heeeelt överlyckliga :-)

TACK FÖR ATT DU FINNS :-)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nästa gång du har ett trasig handtag hemma kommer du att laga det direkt ;)

2010-04-27 @ 10:26:26
URL: http://ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0