inte viste jag....

....att folk väntade på blogg inlägg från mig.
Men får väl skriva lite här då. Hänt ganska mycket sen sist....

Vi har haft dop för Mika, det blev lyckat tycker jag. Lite tråkigt med visa beslut men, ja vet inte riktigt om man kan gära så mycket åt saken. Så vill jag tacka Alla mina vänner, som hjälpte till innan och efter. speciellt Tezz som ville vara gudmor till min lilla prinsessa och Maria som gjorde nästan allt inför fikat och efter fikat, såg till att allt bara flöt på :-) Mer om dopet kommer senare när ja fått alla bilder (ja Angie väntar mest på dina, Kattis och K&Farfar)


Jag, Mika och hundarna har bott hos Maria, Fredrik och Evve i 3 dagar.
Det har vart jätte kul, men e ju alltid lättare och ibland skönare att vara hemma. Men tack för att ni har ställt upp iaf :-) Hoppas bara vi får komma hem idag :-)
Ja men vad har vi gjort domhär dagarna här då? Öh bakat kakor/bullar .-) Fredrik fyller 27 år idag :-) GRATTTTIS!!! Våra underbara döttrar har ju haft väldigt kul med varandra att ha varandra hela tiden måste va rätt skoj .-) Dom har tillomed badat med varandra i Evves balja





Vad har vi gjort mer? Jo vi har bytt ena Mikas doppresent, ett fotoalbum (fick 3) mot en fotoram och ett besikset, men kniven i setet va förstörd med något klet, som inte gick bort så får åka å byta den oxå :-(
Bra med kvällspromenader med hundarna, Mia, Malin och Tarzan :-) Fredrik har vart snäll å passat barnen, vist dom sover ju men...
Igår var Bailey & Liam, Kattis & Elin och Emelie & Fabian här å hälsa på oxå, fika lite :-) De va super skoj. Ååhh Fabian är så liten, han sov bara.... Men fick hålla honom på dopet, så :-)
var helt inställd på att ja skulle få åka hem igår, men de kunde ja ju glömma. Får åka å kolla idag om ja kan flytta in igen idag. *hoppas vekligen det*

Idag ska vi oxå på babysim som har satt igång igen i simhallen, skit skoj igentligen, men vet inte riktigt om mitt huvud är så "glatt" för att göra det, men tror de blir bra när man kommer dit och får tänka på annat.
Känns llite mycket nu, att bo här, stressen över att fixa å göra iordning hemma, sen hur de e med Fredrik som vägrar att svara när man ringer .-( Förlåt för de ja sa/skrev igår men fan......... Men men... (hoppas du läser) men fattar inte att man kan do like you do ;-( Du kan väl iaf svara i telefonen å säga när du kommer hem, OM du kommer hem??? Vill bara att du ska fatta att vi saknar dig och de e skit jobbigt när du bara vägrar att höra av dig.
Sen har vi (ja o Annelie) tagit ett beslut gällande mig på företaget.
Om DU tror att de e så lätt som de låter på dig ska du F*n inte tro det. Men eftersom du känner som du gör (både om mig personligen o arbetsmessigt), och det inte riktigt går ihop med min praktik så får det väl bli så.
inget ja tycker e skoj ska du veta. Men glöm inte att tills för 8 månader sen så har JAG byggt upp det minst lika mycket som DU!!!

Åh nu e kl 12 mia och fredrik är å handlar present till honom, så sitter ja här å just nu vet ja inte va ja ska göra. Mika ligger å sover, kanske ska fixa mig själv lite... Men va ska man göra?? Ser ändå ut som ett ras :-(





Kommentarer
Postat av: Annelie

Va menar du me att ja känner som ja gör både personligen å arbetsmässigt?? De ja skrev om dej personligen va ju att ja visst saknar dej å att de va jättekul å ses i lördags. Sen skrev ja oxå att ja skiljer på företaget å vänskapen. Som ja uppfatta de vare ju du som berättade va du tyckte om mej, att ja e så självisk. Ja vet att du byggt upp de här me mej! Vi har haft de skitbra oxå! E tacksam att ja fått jobba me dej. Men nu går de ju inte längre, de kom vi ju båda överrens om, inte bara jag.

2009-09-04 @ 13:22:07
Postat av: micaela

kimmmpa du verkar vara ganska bitter just nu å ingenting går din väg , =( .. hoppas att det vänder snart för dig , kanske ska ta en fika snart ??



när man mår skit så kan du få tänka på ett väldigt bra ordspråk som håller mig uppe här i livet !!



"När du har det jobbit tänk då på att det ALLTID finns folk som har det mycke värre än du själv"!



ta hand om dig så rimger ja nästa gång ja kommer till märsta så dricker vi kaffe .. =)

puss

2009-09-04 @ 14:21:34
Postat av: Angie

Wohoo! =) Uppdatering! I LIKE! ;)



Hehe, vet att du väntar på bilderna, men vi har haft fullt upp nu med flytten och allt som du säkert förstår =)

Och just nu har vi bara mobilt bredband = inte ett dugg snabbt, så ja tänkte bränna en skiva istället så får vi försöka träffas någon dag nu snart... Du kanske vill komma och kolla hur vi bor nu?? ;) =P

Om inte annat så får ja väl skicka skivan med posten, behöver dock adressen då ;)

Det där löser sig..



Hoppas du har fått komma hem idag! Kan inte vara det lättaste direkt att sova borta med barn och hundar och allt... :S



Ta hand om dig och lilla sötnosen Mika! =)



Kram Angie

2009-09-04 @ 23:36:50
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Angie

Btw...

''Du kan väl iaf svara i telefonen å säga när du kommer hem, OM du kommer hem???''

??

Va? Det är väl klart att han kommer hem?? eller? varför skulle han inte göra det??? :S

förvirrad



Kram!

2009-09-04 @ 23:39:48
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Halloj!!

Vill bara att du ska veta att jag älskar din blogg och dina bilder!!!!

Mika är sååå söööt.



Efter regn kommer solsken och ALLA har vi våra stunder.....

och självklart kommer han hem igen!!!!!



Kraaaaam

2009-09-05 @ 21:20:05
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Kattis

HALLÅ BLOGGA....

2009-09-10 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0