14 OKTOBER

fyllde mamma 50 år

Ja va den som skulle se till så att det blev ett födelsedags kort, å när jag fick den uppgiften på mig så ville ja att de skulle vara lite speciellt så då kom jag på att jag kunde göra ett kort själv. Fick lite idéer om att ja skulle ha ett kort på mamma när hon var liten på framsidan, dagen innan födelsedagen så var vi tvugna att åka hem till mina päron för att få tag på ett kort, men ja kunde inte riktigt "rota" efter ett kort utan att de skulle märkas så ja fick fota ett kort med min kamera som fanns i bokhyllan. Det blev inte lika snyggt men jag hoppas att de dög. Hade jag kanske inte börjat i sista sekunden (som ja oftast gör med allt) så hade de kanske blitt bättre. Men hoppas att alla blev nöjda med mitt lilla pysselverk.



   

 

Kl: 18,30 skulle vi mötas alla på resturang Cypern inne i stan för vi skulle äta middag.    Mmmm.... de va super gott, jag och fredrik delade på en "meze" då fick man lixom smaka lite av varje, mums de va super gott. Åh vet ni vad?? Jag som inte alls har gillat lamm förut, tyckte faktiskt att spetten va riktigt goda *en guldstjärna*
Efter maten så vart de kaffe och presenterna öppnades, en helekopter flygning, en canvas tavla på Mikas händer och fötter sen en fotobok på Mika.
Sen en lite "personligare" dikt från mig på baksidan av kortet :-)
Tror att de går att läsa dom om ni förstorar bilderna (klicka på dom)

Mamma på sin dag


Mika super trött efter hon har skött sig exemplariskt på resturangen .-)


tack för en underbart trevlig dag :-) Hoppas att alla är nöjda!!!


Kommentarer
Postat av: Angie

Wihoo :) Uppdatering! :)

Du sköter dig inte riktigt ;P



Vilket fint kort du gjorde till din mamma, dikten var jättefin... :)



Allt bra annars?

Kram Angie

2009-10-20 @ 18:34:11
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0