Min lilla älskade....sjukling

Fan idag är de 5:e dagen Mika är sjuk, dock är hennes höga feber borta, så det är ju skönt.... :-)
Därför har det inte blitt någe bloggande just för att jag tagit hand om lilla fröken.... De började i torsdags då Pingis var här, hon var super gnällig och varm, tog tempen och den visade lite feber.....
Vi tog en promendad med hundarna för att titta på objekt X... Mika somnade i vagnen och sov o sov o sov.... Fredrik var i Enköping och sov borta, han skulle komma hem på freda em/kväll.....  Mika sov oroligt på natten och på morgonen hade hon över 39graders feber så ringde sjukvårdsupplysningen eftersom hon oxå har diarre, hosta och massa snor, dom tyckte vi skulle åka till Astrid Lindgren... Fredrik kom hem och så åkte vi dit tillsammans. När vi kom dit så sa dom att - Detta kan dom ta på vårdcentralen..... Jävla otrevliga f*tt kärring rent ut sagt..... Om dom på sjukvårdsupplysningen säger att vi ska dit så e de klart vi åker dit... *arg*
Då åker vi hem mot vårdcentralen, vi får ingen hjälp där heller.... Vi fick en tid till på måndag (idag) för att kolla hennes hosta (?) Jaja, men som nog många andra mammor och pappor som har småbarn funderar väl mycket på dendär svininfluensan, vist folk dör i vanlig influensa oxå, men de e ju typ ingen som vet.....
Mikas feber har under helgen vart uppe till nästan 40 grader, knappt äter eller dricker nått .-(
Men det som har hållt oss "lugna" är väl att hon har iaf vart pigg....

Nä nu börjar klockan ticka iväg, ska väcka fröken nu så ska vi till vårdcentralen...

Just det i fredags när vi var där så fick jag och Fredrik sprutan för Influensan iaf, jag fick feber, och känner mig väl fortfarande inte riktigt bra... men nu är det gjort iaf....


Kommentarer
Postat av: Bim

Så det vart influensa vacciantion iallafall. Jag ska rådfråga min kära Mamma o se vad hon säger. Hoppas Mikis mår bättre!

2009-11-09 @ 19:06:19
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0