Måndag/Tisdag

ja igår var vi på öppnaförskolan. Barnen hade skoj som vanligt :-) Men undra bara hur mycket sjukdomar som finns där uppe igentligen .-( Tror inte Mika har vart helt frisk sen vi började gå där uppe igen :-(
Å det spelar ju ingen roll att man har en luftrenare här hemma när man blir smittad någon annan stans.... Men de kanske hade vart värre om vi inte hade haft våran luftrenare.... Mika har vart dålig i magen i några dagar nu så hennes rumpa e helt sönder frätt typ så när vi kom från öppnaförskolan då fick hon sova naken i sängen, de verkade som det iaf... Så får de luftas lite :-)


(klicka)

På kvällen så åkte vi hem till Mogge och Pingis för att fred hade en dem hemma hos deras granne.... Dom var där i nästan 2h så kom dom tillbaka och sa att dom inte skulle ha nått :-( men 15min efter så ringer grannen till Mogge och frågar om Fred är kvar för dom vill ha en dammsugare *weeee* så då vart de en mindre att sälja denna månad.... Han har ju super månad denna månad som dom har värsta tävlingen, ja hoppas verkligen han klarar det... men ja tror de blir lite svårt men vi får hoppas :-)
Fred har åkt till Enköping nu i tre dagar, vist de e inte så långt borta för att igentligen kunna pendla MEN, de kostar massa soppa PLUS att de e bättre att han lägger ALL energi på jobbet nu! Några av grejjerna som står på spel om de blir en bra månad är, nått seraund (haha stava.com) system eller en 36" platt tv (nån bra tror jag) EN bra LÖÖN!!!!! haha ja har ju mina drömmar om en flytt snart så ja hoppppppas hoppas oxå att han har det i tankarna... :-) Sen är de ju jul snart oxå :S

I natt så fick Mika sova naken oxå, hon hade bajsat på sig i morse så de var bara och kasta fröken i badkaret och som tur e hade jag tvättstugan så underlaget och handduken blev tvättade på en gång!!!
Mika hade riktigt kul i badkaren, hon lekte med duschstrålen :-)




Efter badet så vart det en macka för fröken medans jag dammsög och skurade golvet som jag nästan gör VARJE dag (eller dammsuger gör ja jämt iaf) när ja kommer in i köket så får jag se att Becky står glatt nedan för Mika och blir matad *suckar*
Vem åt mest av den mackan, det är ju frågan ;-)




Kommentarer
Postat av: Angie

Nakenfiiiiiiis!! :)

Sötnosen, matar hunden å grejjer :) Haha :D



Nice att vara gubbledig :) Det hoppas jag att jag blir måndag-onsdag nästa vecka :D haha



Kram Angie

2009-11-03 @ 15:57:04
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0