Duktig tjej!!!!

Ja nu e Fred borta som vanligt :-(
Kommer inte riktigt ihåg vilket område i Sverige han beffinner sig i just nu men borta e han iaf....
De e som ja sagt tidigare, skönt men samtidigt väldigt jobbigt. Men i morgon kommer han hem igen, ja hoppas att han har sålt gärnet där han är så han kommer upp i de antal som han har räknat på :-)

Ja vad har vi gjort idag??
Jo vi har vart hemma hos Maria och Evve och fikat, torsdagsfika som de nu heter, då Kattis och Elin oxå är med, det är så sällan man träffar dom nu för tiden då Elin har börjat på dagis o kattis har börjat jobba :-(
Erika med Noel, Emelie och Fabian var oxå där, mycket trevligt :-)
Igår bakade vi (eller mest Maria) hennes goda tobleronemuffins, muuuummmmmaaaa... Dom e riktigt farliga ;-)

Nu har Mika gått och lagt sig efter en tung dag med lite sömn. Sen hon var sjuk så har hon fan slutat sova. Förut kunde ja kasta ner henne i sängen och hon somna där själv, nu måste ja söva henne, vilket är väldigt jobbigt då man själv blir super trött så e hela dagen förstörd :-(
Så med massa stretand och gnäll så fick hon vara vaken.... När vi kom hem så gick det jätte bra att kasta henne i sängen, men då hade hon inte sovit på nästan 6timmar då slockna hon på en gång. Ja passade på att laga lite mat, kycklingbullar med mackaroner och brunsås.
Så när hon vaknade så satte vi oss och åt... Fröken har blivit riktigt duktig på att äta själv med sina bestick *stolt*
Inte så lätt att skyffla på mat, men lägger man på skeden eller sätter fast på gaffeln så åker de in i munnen.....


Mmmm va gottit


men de funkar lika bra med fingrarna :-)




I morgon skulle de ha vart babysim igen, men det är inställt då de har vart någe lekage i barnbasängen :-(
Tråkigt tycker jag, Mika oxå om hon hade fattat det...
Men efter promenaden nu på kvällen med hundarna så tog hon ett bad i badkaret, hon satt där och plaska med sina ankor medans jag städade hela badrummet. Så nu känner ja mig lite duktig oxå...

Japp nu ska ja gå å lägga mig ja oxå...
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Kattis

Skönt att simningen blev inställt, för nästa veckan kanske jag kan vara med igen. Nej det kan ja ju inte, jag ska ju på kurs på fredag. Tråkigt, kanske kan ta igen de gånger jag har missat på någon torsdag istället.

Kul med våra torsdagsfika, måste fortsätta med dom. Kul att det kommer många mammor och barn.

Kram och sköt om er.

2009-11-20 @ 15:32:32
Postat av: Bim o Tuva

Hej bruttis! Nu när lönen kommer så tycker jag att vi ska ha en sushi middag. Eller vad säger du? Mums!

2009-11-21 @ 22:45:21
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha gullunge, du har skrivit Noel :p NOAH =)

Fast det gör inget, haha =) Jag tycker också det är skit jobbigt med detta sövande. Önskar att Noah bara var att slänga ner i sängen men han totalvägrar! Jag hoppas bara det vänder snart

2009-11-25 @ 20:03:16
URL: http://eraa.blogg.se/
Postat av: Angie

På riktigt kvinna!

Jag har gett fan i att kommentera,men nu kan ja inte hålla mig längre...

nu får du fan ge dig! =)

Bloooogggaaaaa!!!! :D



Kram Angie

2009-11-27 @ 22:47:38
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har du lust att ta Rufz 20/12-4/1? kramis

2009-11-28 @ 23:03:26
URL: http://www.rebuzkidz.se
Postat av: maria

kanske dags för en uppdatering???...puss

2009-11-29 @ 18:22:00
URL: http://maria.ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0