Tack min underbara tjej......

De sägs att ett gott skratt förlänger livet.....
Nu va de iofs inte ja som skratta, Mika skratta påriktigt åt mig nyss (haha finns mycket att skratta åt hos mig)
hon nskratta me skratt läte, inte bara ett smile..... de va så himla gulligt, ja fick ju då tårar i ögonen... Haha där förgyllde hon min dag/ mitt liv tack för att du finns :-)
De finns många saker lillfröken har börjat med, kladda i mammas mat e skit skoj tex. (kommer en bild, Mia har på sin kamera) Allt hon ser ska hon smaka på, inte alltid de åker in i munnen utan hon slickar ofta på allt..... Me sin "ödle tunga" den e lite kluven där framme :D *sweet*

Idag ska vi nog hem till Tezz, Niclas å Tilda + magen :-)
Fika som vanligt, snacka skit o kanske spela nått spel :-) Men man blir alltid så fet när man är där, bullar å allt va man nu kan snaska på :-) haha

Ett blogginlägg utan bilder är inte alls lika kul att skriva :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0