Svara på frågor e lite skojjigt, inte så kul å läsa kanske :-)

Namn: Kim
Smeknamn: Kimpa, Kimsson 
Piercingar: Läppen, Näsan, "därnere", (naveln)
Tatueringar: Inge tatus, kommer snart :-)
Längd: typ 173cm.
Skostorlek: 36-38 beroende på
hårfärg: Cendré är min naturliga... men är oftast brunhårig
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja gud ja, hus eller större lgh MED en liten tomt
Dricker du: Ytterst sällan
Använder du droger: NIXPIX
Röker du: Ska inte göra det mer!
Vilken parfym använder du: Laura och Light blue
Vad är du rädd för: Kakerlackor, HÖGA höjder, döden, ensamheten
Gillar du att tvätta: Om man hade haft en egen tvättstuga skulle ja ÄLSKA de :-).

Din första:
Operation: -
Första piercingen: Näsan när jag var 14 (typ)
Första sporten du började med: -
Första husdjuret: Hade undurlater o marsvin när ja va mini, mina egna djur va Osqar min nymfparakit
Första semestern: På landet :-)
Första konserten: Öh undra om de va "Gyllene tider" eller "Nordman"

Just nu:
Äter du: -
Dricker du: Nada
Lyssnar du på: Big mamas house är på tvn, och barnen spelar boll utanför
Väntar du på: Maten :-)
Tittar du på: Datorn
Har du på dig: 3/4 "mamma" mysbyxor o ett linne, amningsbh, trosor och korta strumpor

Din framtid:
Barn: Mika är min framtid just nu, men vill ha flera absolut :-)
Giftemål: Oj, detta ämne skrämmer mig....
Karriär: Jätte nöjd, men alla måste utvecklas.....

Har du någonsin:
Kysst en främling: Öh ja de har ja nog
Tappat bort glasögon/linser: Man kan väl inte tappa bort något man inte har??!! 
Brutit ett ben: Nej! hoppas aldrig på att göra de heller
Rymt hemifrån: Rymde hem till Farfar när ja va liten, tonårings tiden rymde ja och Mia till gbg från sthlm
Röntgats: Bara tänderna
Gråtit när någon dött:  Ja men de e väl klart
Film du hyrde: Öh va kan de ha vart?? Ingen aning....
Låten du hade på hjärnan: Skruttenlutten.... Haha
Personen du ringde:  Britta
Tv program du tittade på: Gluttar lite på big mamas house

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För om det funkar, emot om det inte gör det ;)
Utnyttja någon: Beror på hur, man kan utnyttja någon där båda får ut nåt av det, och då är jag för det.
Självmord: Emot självmord, för dödshjälp
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot!!!!!
Förhållanden: För :)

Favorit:
Mat:
Husman slår väl allt, men kött,kött, kött kan man inte leva utan
Låt: Mikas låt med Akon "Beautiful"
Sak att göra: Söka lån så man kan flytta....
Dryck: Vatten, cola från mcDonken

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt:  4 e de nog...... Mina typ ända å långa förhållanden
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: Ett, tror jag, eller kanske 2 
Personer från grundskolan du har kontakt med: Jessica typ
Ärr du har på kroppen: några men 3 som har "historia"

Senaste:
Tidning du läste:
Sigtunabyggden
Personen du fick mail av: Fotografen
Personen du fick brev av: Min revisor
Personen du fick sms av: Öh Bailey
Saken du köpte: öh va nog frimärken

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Suttit vid datan, (Sluta rökt), tjaffsa me Fred, vart på långis me hundarna, badat me hundarna, fikat me Håkan å Britta, Skrattat, Haft massa underbara minuter/timmar me min älskade Mika
Var det kul: Jopps allt har vart ok
Hur tidigt stiger du upp: Oftast när man blir väkt av antingen Mika eller Freds JÄVLA väckarklocka 06,30
Gillar du att slåss: Nej!! Men tittar gärna *skojja*
Vad ska du göra ikväll: Vänta på Fredrik, kanske åka ut till Kattis
Var har du ont: Öh i rygg och nacke
Använder du hårspray: Inte så ofta
Kan du stå på händer: Typ inte, mot en vägg eller i vattnet
Håkan Hellström eller The Ark:
Måste ja välja??
Salt eller socker:  salt (lakrits salt)
Gillar du ketchup: Yes
Kan du sjunga: Absolut.. men det låter illa!
Mer värt än guld: MIKA, Familj, vänner, pojkvän, hundarna
Ett land jag helst vill besöka: Island
Ska bli skoj: Semestern på gotland, sen när Mika växer upp
Ska inte bli skoj: Att Fred ska åka bort en vecka :S


Kommentarer
Postat av: Kattis

Skrutten luten lej, skrutten luten lej, vad heter du, mika ja mika så heter du, wow wow wow wow......



hihihihi

2009-05-02 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0