MIKA 3 månader idag :-)

Grattis min lilla flicka....

Tiden går alldeles för fort, du är så MED.... Sitter här i soffan och "spottar" med läpparna och tittar på tv, o snackar lite grann.... haha.
Ja köpte en Bumbo för ja nu e de väl 3 veckor sen, de tog 2 veckor att hämta den och nu har de tagit 3 dagar att plocka upp den ur kartongen, haha seg.... Men idag så ha vi lekt och suttit i Bumbon..... Himla bra grej, lite jobbigt bara me så sokka lår som hon har *ler*





BVC
Idag har vi varit o vägt, mätt, och tagit sprutor.... Vaccinering är inte så skoj :-(
Men de gick verkligen JÄTTE bra :-) Första sprutan va inge problem alls, andra va lite jobbigare, men inge ledsen som inte gick att trösta, nästa gång blir de nog ännu svårare, så de får ja försöka att lämna bort till pappa *blinkar*
 

Vikt då: 3925gram                  Vikt nu: 6210gram             Skillnad: 2285gram
Längd då: 50cm                       Längd nu: 61,5cm              Skillnad: 11,5cm
Huvud då: 35,5                         Huvud då: 39,7                    Skillnad: 4,2


Kommentarer
Postat av: Bim o Tuva

Japp det börjar klia lite i kroppen faktiskt =) Däremot lyckades ja glömma Tuvas 4 års dag så jag är nog inte riktigt redo än ;)

2009-05-06 @ 19:50:18
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh nu känner jag mig dum! Grattis Mika på 3 månadersdagen! inte hade jag en tanke på det idag:)

2009-05-06 @ 21:21:14
Postat av: maria

Grattis Mika på 3 månadersdagen!!

2009-05-06 @ 21:24:23
Postat av: Veronica

Grattis i efterskott!!!

Hon är ju såååå sööööt!!!!!

Hon väger lite mer än Cindy, Cindy väger 5525gram och är 61cm så Mika drar iväg :-)

Kram

2009-05-07 @ 22:33:18
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: ღ Mamma Russin

tråkigt med din pappas öga..:(

usch det är inte roligt när man drabbas så.. min pappa är 63 år.. Så hhan är inte så gammal han heller..



en sån bumbo tänkte vi köpa till våran stina med.. men det blev aldrig av.. så sött hon sitter i den..

kramar

2009-05-07 @ 23:15:20
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0