Matvrak och dop

♥ Mika matvrak ♥

Som ja tror att ja skrev i ett tidigare inlägg, att Mika och jag har fått en ide av å leka/känna på min mat.
Haha vi tycker att de e skoj, både hon och jag :-)

Kladda kladda, mojsa mojsa!!!


Ja tar denhär kakan, ok?


Ååhh Bulle, Ne Mika de får du vänta med


Mika smakar banan för första gången


De går ju ner iaf


Liams dop
Liam döptes i den Katolska kyrkan. Efter dopet så va de dags för fika i sigtuna.
Jätte trevligt och mysigt.


Liam döps


"gud mor" och "gud far"


Mor och son


Liams fina tårta


Samuel och Bailey


Mika, Evelina och Elin





Ja har fler bilder på våran kamera, så blir nog ett inlägg till sen, men ska gå å bada me fröken nu sen ska vi hem till Mormor och morfar....

Kommentarer
Postat av: Angie

Vilka fina bilder! Gudars vad söt hon är lilla tjejjen!! =)

att äta/kladda med bullar kommer jag ihåg att jonathan tyckte var jättekul också, haha! =)

Bananen såg inte ut att vara sådär jättepopulär, men om det var första gången så är det ju inte så konstigt ;) hehe



Kul med dop! Ångrar lite nu att vi inte döpte jonathan... =S men men =)



Kraaam Angie

2009-05-17 @ 15:01:06
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0