vad ska man göra med alla bilder???

Nu sitter jag här med ca 700 bilder som vi tog på Gotland.
Vet inte riktigt hur jag ska lägga in dom utan att de blir FÖR många bilder i ett och samma inlägg, fast då får jag nog sitta och blogga i 3 dagar eller så.....
Jag börjar lite smått så får vi se vart vi slutar....

Rauk jakt

Vid Likershamn ligger den största (tror jag) rauken.
Vi klättrade lite i skogen och gick på bro över vattenfall, de va mycket fin väg dit :-)
Mika låg och sov i vagnen helt oberörd.
Skit fin utsikt......

Kolla in klockan som hänger där, den såg jag när ja kolla på korten inte när vi var där (synd) hihi


Oscar, Jeanette, Ove och Tom står och kollar ut över havet


Jungfru rauken


Alla vi.....




Mera Gotland ring

Mitt tidigare inlägg är om detta.....





Tobbe kör rally


Kolla in dårarna som åker cross upp för den branta sandhögen







Bad i "Blå lagunen"

Detta blev nog allas favvo badställe, men nackdelen var att de är ganska långt att åka.....
Haha men jag som har blivit värsta badkrukan badade inte en ända gång här :-(
Ångrar mig lite nu. Men vi skulle ju bara åka och bada på eftermiddan då det inte var lika varmt ute.
Men fint var det iaf, och Mika har dooppat fötterna där....


Mika skådar de fina vattnet, hon har doppat fötterna






Nu har Mika vaknat så tar en paus och fortsätter med ett nytt inlägg snart igen (hoppas på snart iaf)









Kommentarer
Postat av: maria

åhhh va mysigt!!! men ja väntar gott på mera!!

2009-07-31 @ 10:14:12
URL: http://maria.ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0