Gårdagens mys...

Igår var vi ute hos Kattis och Mias Mamma Kim.....
Först va vi hos Kattis en stund sen blev vi bjudna på lurre hos Kim..... En suuuppperrr god sallad med allt till :-)
Innan jag for ut dit så hade ja längtat efter min morgon shake, för ja köpte frysta bär i förrigår som ja skulle blanda i.
En påse med jordgubbar och bananer och en påse med Hallon, jag blandade alla i samma, smakade lite knas men de va gott iaf..... I morgon ska ja nog välja EN frukt :-)





När vi kom hem från Kattis så var Fred hemma, han tog Mika, så sprang jag ut me hundarna (som oxå hade vart ute hos Kattis) sen kasta ja in mig i en dusch. Mika var suuuper trött, så hon var lite gnällig. När ja klätt på mig själv så bytte ja kläder på henne, så kom Mia och hämta oss, vi skulle åka till vaxholm.
Malin och Fredrik åkte Mc dit, Kattis och Bailey åkte en bil och ja o Mia åkte en bil.
Vi lånade en tvillingvagn av Kattis som vi hade "tvillingarna" i.
ÅÅ de va skit mysigt att knata runt och lyssna på trubbaduren där vid vattnet *myyyyssss*

Mina morsor


Evve och Mika


Liam


Elle


Evve är hungrig.....


Mika glaaaaaad :-)


Kattis duckar för en fågel, Elin undrar va som händer *hahah*


Mika som "Ahlibaba"

      
                                                   Vaxholms natur
                         

Malin och Fredrik med hojen



Som vanligt en riktigt trevlig dag, dehär får vi göra om :-)
Men nästa gång ska Mia åka hoj *ler*
Eller hur Mia vi/du ska kämpa nu......

Ja va händer idag då?? Nja ja har INGEN aning.... Ja e såååå stressad för att ja ska hinna med allt innan vi ska till Gotland:

*Tvätta
*Hämta resesängen i Åkersberga
*Fixa bilen
*Packa
*Se till att allt och alla får plats
*Köpa mat till vovvarna
*Skulle vela åka till Köping och ställa Beckan, hon är anmäld men vet fan inte om vi hinner......
*Lämna hem Felix
*Åka och Hämta/lämna Rufz
*Tvätta mina hundar
*Handla sånt som man måste ha med sig, shampoo osv.

Säkert massa fler saker att göra.....
Nu ska ja göra frulle ,-)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja man ser ju till och med fågeln i bild, hatar fåglar.

2009-07-16 @ 10:19:30
Postat av: Nika

2009-07-16 @ 10:51:18
Postat av: Camilla

Hoppas att ni får en underbar vecka på Gotland. Glöm inte skicka mail med din Esprit order så får du den på söndag. Kram!



PS. Ni har inte lust att ha "mammadag" hos oss på firman och fota lite i början av september. Ju fler små bebisar desto bättre :-). Det är bra om de kan sitta själva. Behöver både flickor och pojkar :-) DS

2009-07-16 @ 12:32:12
URL: http://rebuzkidz.blogg.se/
Postat av: Yvonne m Ollie

hoppas ni kommer till specialen, skulle vara kul att ses...

2009-07-16 @ 16:36:47
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu är det en ny tävling hos mig :-)

2009-07-17 @ 22:17:52
URL: http://rebuzkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0