Gårdagens kalas

Sitter här nu med min proteinshake, gjorde en blandning idag som ja skulle testa, 2skopor vanlij liten skopa choklad och nektarin, kanske skulle va smartare och skala nektarinen, men de smakade rätt ok :-)
Ja e helt såld på choklad shaken, den e suuuper god.



Har väl gått ner 1,3kg sen i lördags :-)
Hoppas att det fortsätter såhär =0)
Är du oxå intresserad av viktkontrollspogrammet (eller om du vill bli piggare, bättre träningsresultat eller vill ha hudvårdsprodukter) som jag kör så kontakta gärna mig, har blivit en Herbelifes distributör. Hjälper dig med ett kostpogram och jag blir din coach. (håller på å lära mig)
Än så länge är jag riktigt nöjd med mina produkter, ni som är osäkra, kan ju följa mig och mina resultat här i bloggen.
Maila gärna om du har några frågor.

[email protected]


2 Födelsedagsbarn

Igår så fyllde min bror år och "stora" Tilda fyllde 2 år.
Vid halv 8 tiden på kvällen så packade vi ihop för att åka hem till Tilda för att gratta henne.
Mika låg och sov när vi skulle åka, hon hade inte sovit så mycket underdagen, så gissade att hon nog hade somnat för natten, men sen va ja tvungen att ta upp henne för att packa henne i stolen :-(
De tyckte ja inte alls va skoj :-( Trodde då att hon skulle vara asgrinig hemma hos Tilda, men de gick jätte bra.
Hon lekte med Tilda och hennes leksaker, såååå söööta.

Mika innan vi åkte


Födelsedagsbarnet


Leker med Tildas saker




Tilda gör som Mika gör :-)


Mika i Tildas knä




Mika har nu lärt sig

Att äta sina majskrokar :-)



Bara en söt bild
Mika (eller kanske vi) leker med underläggen

Kommentarer
Postat av: gitta

ha ha ha gud vilka söta bilder :D

2009-07-09 @ 10:58:45
URL: whttp://www.gitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0