BMX för oss tjejer idag ;-)

Vi (Kattis, Maria och jag) har snackat länge om att "testa" att köar på BMX banan, men vi har inte riktigt haft någon cykel.
Men idag bär det av, (om folk inte är kräsna på vädret) G-son har fixat en cykel *yeaaa*
Känner på mig att ja kommer göra illa mig, eller nått... Får väl se om de blir "tävling" eller cykling bara :-)
Så vid 18 tiden i kväll bär det av till BMX banan!


ååå ja blir sååå avis på Mia att hon får sovmorgon väääldigt ofta. Tänk om man kunde få EN dag iaf. Men det kommer ju aldrig hända :-(
Att Fredrik skulle ta Mika på morgonen kan ja ju bara glömma, då han sover länge på helgerna och sen så måste VI (jag ochMika) väcka honom på vardagarna, så våra chanser att få sova lite är väldigt små.....
Nu har jag tvättstugan på morgonen. fan e såå jobbigt me hundar * påsar vagn en Mika som inte är helnöjd.
Hon har haft ont i magen nu på morgonen *SUCKAR*
Fan e sååå trött på hennes jävla magprobem så de finns inte...... Nu måste fan nått göras, MEN VAAAAD?????

* haha vet inte varför ja skrev att hundarna skulle med ner i tvättsugan, haha INGEN aning faktiskt.......


Kommentarer
Postat av: Anli

haha måste hundarna me varje gång du går ner i stugan?

2009-07-07 @ 11:11:06
Postat av: maria

hehe du är bra knasig du....kom hit o drick kaffe nu...ja känner mig ensammen hära...

2009-07-07 @ 14:14:36
URL: http://maria.ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0