Bilder del 2

Kusin och syslingpyssling

Min kusin Camilla och hennes familj (mor,far syster och dotter)
var på Gotland samtidigt som oss, eller dom kom dit tidigare och åkte hem tidigare, men vi han umgås lite iaf....

fika på 56:an










Rundvandring i Visby

Stanna på en resturang och käka mat :-)
Riktigt skoj att umgås med alla, det var inte igår precis










Grillkväll

Vi blev bjudna på grillning på deras landställe....
Riktigt mysigt och gott va de oxå














Det kommer mera.......

Kommentarer
Postat av: gitta

ja de funkar bra har gått ner ca 22kg på 11 veckor så jag e nöjd,smakar bra o kostar ca 450kr i veckan.

Ja att han mognar de hoppas jag me,han flyttar till robban på måndag så vi får lite distans o så han kan se själv hur mycket jag gör för honom då de inte finns någon som tar hand om honom.. Duktig Mika e som kan sitta,Alissa sitter men har lite taskig balans så hon tippar hela tiden ha ha ha och att hon vänder på sig e ju kul men inte direkt när man byter blöjor och måste tvångshålla henne för att få på en ny lol :) Hur går de me ditt pulver då? PS:e inte så strikt beror på en själv hur man vill lägga upp de

2009-08-01 @ 10:21:34
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0