Ne nu får de fan vara nog.....

Ja de e säkert 22 dagar kvar tills min bebis kommer, då när ja blir igångsatt för att hon inte vill komma ut av sig själv....
Ja vet att de e bäst för barnet att vara där inne så länge som möjligt MEN vad är bäst för mig som ska bli mamma??
Hon e ju redan färdig och klar för att komma ut jue.... Men 8 jävla dagar e de kvar till BF iaf *suckar*
Har ju en tjej som ja har lärt känna på föräldrarutbildningen, lr hejjade väl innan oxå, men iaf.... Hon har BF den 10 FEB och hennes vatten gick igår, asså VARFÖR???? Hon va hemma i morse igen, blev väl hemskickad, men då e hon väl och föder nu kan ja tänka mig...... ja e jätte glad för hennes skull MEN ja blir galen......
Ja ser INGET positivt alls i att vänta längre.... :-(
Ska stoppa in en sticka och ta hål på vattnet själv, kanske *blinkar*
I morgon ska ja till MVC igen, men jag vill inte dit....
Igår så mådde ja inte alls bra, helt borta i huvudet, mådde lite halv illa och jätte trött, mår inte exakt lika dåligt idag men undrar om ja börjar bli sjuk lr om de e nått me att ja blir sjuk i huvudet av allt detta just nu....

Får sätta in bilder på mina älsklingar som får mina dagar att gå....

Bubba e världens tröttaste


Två trött mössor, haha vist e vi snygga båda två :-) (caV.37)
ja vet att ja inte skulle sätta in bild på min "nakna" mage pga brisningarna men...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick vänta 15 dagar efter bf innan min kille behagade titta ut, så håll dig i skinnet, du har ju åtta dagar kvar. :D Men visst är det dryyyyyyyygt att vänta. ;)

2009-01-22 @ 13:22:37
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Din mage är jätte fin även fast du har lite bristningar. De kommer blekna snabbt när bebis är ute.



Du kan ju be din bm kolla hur mogen din livmodertapp är och kanske hon kan göra en hinnsvepning så kanske det får fart på bebis ;)

2009-01-22 @ 13:23:19
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Marie

Kommentaren från mammakarlsson kommer från mig, Marie. Jag hänger på syrrans dator och glömde ändra namnet, haha. :D

2009-01-22 @ 13:30:23
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va mysigt de ser ut där me dej Mika å Beckan : )

2009-01-22 @ 13:55:04
Postat av: Yvonne

aaaah i know the feeling!! jäääkla less jag var mot "slutet" =/ men snart finns hon ju där hos er =)

2009-01-22 @ 15:17:36
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åhh vilka goingar!!!!

Jag vill bara pussa på dom!!!!



bristningar???? du har ju knappt några - du skulle se min mage efter 3 graviditeter..... :-)



Det är lika bra att du ställer in dig på att gå över... för dagarna efter bf dagen är hemska!!!

Jag gick över 5 dagar med sonen men sen vart jag sjuk och fick havandeskapsförgiftning så jag vart igångsatt.



Dottern tittade ut 2 dagar innan Bf....



jag skulle bli såååååå glad om den här lill* ville titta ut NU.... inatt!!!!!

Jag förstår dig precis... man e sååå less!!!!

Men snaaaart har vi våra bebisar här!!!!

2009-01-22 @ 21:29:01
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0