Långis me doggisarna

Jajo, promenaden började ju som ett rent jävla helvete........
Han knappt gå över parkeringen så händer de som ALLTID händer för att de inte får hända :-(
Ja ramla IGEN!!!!!!
Varför kan ja inte stå på benen?? Å denna gång ramla ja rakt fram, själva raset blev ju på sidan men så gled ja en cm på magen, å knäna och händerna tar väl största smällen....
Fredrik snackar i telefon som vanligt men kasta sig över mig för att hjälpa och fråga hur de gick och om ja har ont osv.
Denna gång kunde ja inte hålla mig, tårarna bara spruta ut, säger ja spruta så mena ja spruta ja kunde fan inte sluta...
Ja fortsatte promenaden gråtandes... Fredrik undrar ju va de e, å ja svarar att ja vet inte....
Ja viste verkligen inte, de gjorde ju inte ont så så att ja måste gråta som ett litet barn...
Tror väl att ja blev väl mest rädd om magen.
Vi hade med oss kedjan till hundarna så dom fick dra...
Medans Beckan drog så va Frodan lös och va jätte duktig, så kom vi till Oscars skola där har dom gjort en is som hundarna lekte på ett tag, sen gick vi vidare.... Gick och knacka på en kompis till Oscar och kolla om dom skulle leka...
Men ikke, sen va de vidare hemmåt å då gick vi förbi hundgården och släppte dom en liten stund.
Båda hundarna va jätte duktiga på hela promenaden både att dra och bara vandra med *happy*

Nu e vi hemma och Beckan storsnarkar i sängen :-)
Kollar på "semesterSvenskar" på tv:n och ser att chefen för reseledarna Irma har ja gått i samma skola som, i Åkersberga, de tyckte ja va lite skoj :-)

NU ska ja väl ruttna vidare..

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Usch, du måste se till att hålla dig på benen! Förstår alla tårar, mkt känslor i kroppen just nu =)

2009-01-17 @ 17:55:42
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Pernilla

Inte bra att ramla :( jag har haft kanonfina tänder. Så jag struntade i den där försäkringen. Nu vet jag att jag har flera hål, super dåligt tandkött och jag har i princip gnisslat sönder alla tänder. Det kommer bli dyrt, tur att man kan få det på avbetalning...

2009-01-17 @ 18:30:50
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kikar in!!!

Aj aj... akta dig o magen när du e ute och går... inte bra att ramla!!!

Tur att allt gick bra!!!



Åhh vad seg sista tiden är..... varför kan inte våra bebisar komma nu??

Seeeg seeeg!!!!



Kram

2009-01-18 @ 16:06:29
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Veronica

en fråga...

är det din papegoja??



Så lustigt för på sista tiden så har jag tänkt mycket på att jag vill ha en papegoja!!!

Det måste vara det perfekta husdjuret :-)

Måste dock få min man att oxå vilja ha en :-)

2009-01-18 @ 16:09:19
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Vi satte upp hyllan med små spikar i fogen och med dubbelhäftande fukttålig tejp som stabilisering på baksidan, får se hur länge det håller. Har lastat det tungt nu för att se om den kommer sitta kvar så det är färdigtestat innan lillen kommit ut =)



Jag skulle aldrig kunna lämna ett djur ensamt under dess sista minuter, skulle få fruktansvärt dåligt samvete. Med tanke på all glädje Wille gett mig var det det minsta jag kunde ge honom - trygghet och närhet under den sista stunden.



Det ska bli riktigt spännande och lugnt att få hem Clementine igen. Hon är lite mer lagom än vad Itza är som har en enorm motor!

2009-01-18 @ 16:17:39
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: matilda - mercedes mamma

vilket smart skötbord du köpt!

2009-01-18 @ 16:44:13
URL: http://majbebis08.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0