Den lilla foten....

Har legat i sängen typ hela dagen idag, har bara gjort frukost och vart ute me hundarna, inge mer har hänt.... Väntat på Fredrik som inte skulle vara på Fyrishov så länge, åkte hemifrån kl 11 och nu e kl 18, hum, länge va e de för honom isf? Men men.....

Ja har legat och känt och tänkt på dom små fötterna som försöker trycka sig ut genom skinnet på sidan av magen...
Shit va ja längtar efter dom små fötterna, tänk dom kommer inte vara stora alls....
När hon sover så känns de rätt "tomt" i magen utan rörelser eftersom hon mest rör sig 24/7 men tänk då när magen är tom va tomt de kommer kännas då..... Vist kommer man sakna alla rörelser?! de ända som kommer va skönt lär ju va att man kan sitta och ligga på alla sätt och man kan ANDAS!!!!

Nä ja ska väl tråka vidare.....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Just den där bodyn fick jag av en kompis till mig... men jag köpte en liknade till min son för något år sen och den hittade jag på H&M....



Jag försökte prata med min man idag om att en papegoja vore ju bra för oss.... haha men det tyckte inte han!!!!

Så det blir ingen papegoja för vår del.....



När har du bf datum?



Jag har fullt upp om dagarna men det är tufft när man är höggravid och har små barn.

Jag har ju en som fyller 3år i mars och en som är 16 månader...

Vi har precis börjat inskolningen med dottern på dagis men det går trögt framåt då hon är sjuk mycket, men snart så går hon fulla timmar på dagis :-)



Jag känner som du, jag är otroligt trött om dagarna!!



Kram

2009-01-18 @ 21:14:08
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0