6 dagar har nu gått och INGET händer.....

Ja 6 hela dagar har gått... Ja som va så förväntansfull inför dom närmsta dagarna från förra torsdagen.....
Hade vart lite lättare att de hände nått då....
Nu blir ja bara stressad av tanken att hon självklart kommer att komma nu denna vecka som kommer (från fredag)
Vill ju att Fredrik ska kunna vara med mig till 150% men förstår att de inte kommer att gå då och de kommer ja inte orka...
Knip knip knip!!!! Siktar på den 23 januari ist....

Igår så skulle ja ringa sigtunahem men tänkte att Fred är typ 1000ggr bättre på att prata än mig, så fick han ringa.
Men dom hade tele tid mellan 9-12 så de va ju försent.
Han ska ringa dom nu *förväntansfull*

När Fredrik kom hem skulle ja och Bim åka till Vallentuna och träna hundarna, men innan skulle vi köra igenom bilen i en tvätt. Men de va nog bilarnastvättdag igår, de va massa bilar öööverallt, så vi hoppade de.....
Vi kom till Vallentuna lite tidigt än planerat då så vi tog ett "uppvärmnings varv" på den kolsvarta travbanan.
Frodan ville oxå följa med och träna, och de fick han :-) 
Både Beckan och Frodan va duktiga på dragandet, men de kändes som att vi va där LITE kort tid.
Tar ändå en stund att åka och så, men men alltid bra med träningskompisar........
Tror att Frodo blev lite små förtjust i Aqua, Malins andra hund :-) Haha såg ut så på honom, blev lite små intresserad.
Å Beckan skrek på Mucchie 1 gång igår bara, haha fattar inte va hennes problem med honom är?!

Dagens planer är INTE mycket att hänga upp i granen precis, OM Fred kommer hem tidigare ska ja väl åka till jobbet så ska Frodan få massage då massören är där.... De kommer han bli glad över, men tror inte vi hinner..... Ska egentligen tvätta kl 11 oxå, men de orkar ja inte... Idag är de en sån dag som ja bara vill ligga i sängen... E lite deppig och har vart uppe 100 ggr i natt (pga toabesök OCH 2 hundar som ligger på MIN sida)
Så vill INTE göra NÅTT idag..... Nej nej nej..... Men sen ikväll är de Derby i hockeyn, Arlanda mot Väsby.
Hoppas ja är på bättre humör och så då.....



Gissat datum på bäbis:

                           Jag: Tror 17 hoppas den 23
Fredrik: 18
Annelie: 19
                             Bim: 25 (hennes födelsedag)
 Angie: 16 lr 20
                                Yvonne: 30 (hennes födelsedag



Nån annan som vill gissa?? Skriv en kommentar (som dom flesta av dom som läser min blogg är dåliga på)
Kan ju säga att beräknat datum är 30 Januari iaf, men eftersom proppen gått så kan man ju tänka lite tidigare :-)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag får lägga en röst på den 30 jan.. som är min födelsedag ;)

2009-01-14 @ 17:16:21
URL: http://gwbebis.blogg.se/
Postat av: Angie

För att inte gissa samma som någon annan, så gissar jag på 16e eller 20e... =)



Kram Angie



2009-01-14 @ 20:50:06
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Kim

haha ska man gissa på sina födelsedagar så får ja gissa på MIN födelsedag som e den 1:a feb men vill inte gå över tiden så....

2009-01-14 @ 22:28:36
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Anli

Då gissar ja 10:e juni :D:D:D:D

2009-01-15 @ 07:43:29
Postat av: Kim

Anli så länge tänker ja inte vara gravid, haha då får nästa blir lagom till DIN födelsedag ler

2009-01-15 @ 10:50:51
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nu kommer du hata mig ;) Eftersom proppen kan släppa lite redan flera veckor innan och dessutom bildas ny, så tror jag på den 3 februari. Min propp lossnade inte först långt efter mitt vatten gick när vi kommit in till förlossningen och jag var öppen 8 cm och man skulle typ behövt båda händerna för att hålla i den ;)

2009-01-17 @ 07:31:00
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0