Hundar och ungar :-)

En busdag i rastgården
Bella har äntligen lagt upp bilderna på hundarna som ja har väntat på en månad nu :-)
Så ja snodde dom och la in dom här, tyvärr så syns de inte som ja vill när Beckan har HELA ansiktet i Riikis mun *ler*


Men Jag vill ha DEN pinnen......


Kasta,kasta, kasta......


Vad har du ätit idag???


Va e de bakom frodan???


Ja ger INTE upp.....


...inte ja heller!

Semmeldagen

Igår hade ja så vaknade jag och kolla på morgonpogrammet på TV4, då hade dom gjort MASSA semlor, klart ja blev sugen och tänkte göra alla semlor som dom hade gjort.... Vanliga-, choklad- och winersemlor....
Pratade med Bim på msn, hon erbjöd sig att köra mig att handla om hon fick smaka, självklart, va ska ja göra me alla semlor *ler*  Vi kom hem och satte igång på en gång :-)
Tog väl nästan 3h att¨baka alla, men de gick bra... Vi mådde såååå illa efter vi hade ätit 2 var......
När Bim hade dragit så kom Fred hem med McDonken, vi kasta i oss maten sen skulle vi hem till Tezz och Niclas å fika, kl han väl bli halv 10 innan vi kom dit...... Tog med mig en varsin semla dit oxå, nu va de illa me min mage, shit va ja mådde illa asså, fy fan.... Stod på toa (IFALLATT) typ hälften av tiden som vi va där.... Inte skoj....
Men dom "vanliga" semlorna va iaf dom godaste, då vet ja de till nästa år, lr nästa gång man blir sugen *blinkar*

Lite shopping

Idag va ja å Bim till först Stinsen för att köpa ben till vovvaran, sen åkte vi till Hööks, för hon skulle hitta ett täcke till Tuva, men hitta inget sen for vi till Rusta, fans inget där heller.....
Åkte hem igen till ÖB, men dom hade inge svarta tecken i Tuvsters storlek, så Bimsan beställde ett, så slapp vi leta vidare ;-O Sen va de in på Willys och handla lite till middagen......
Mika har legat och sovit ända tills vi kom hem.... Duktig tjej :-)

Inte lika glad sen.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vikken gullig lessen tjej!

2009-02-25 @ 19:48:54
Postat av: Veronica

Jätte fina bilder!!!!

2009-02-25 @ 20:34:06
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Bim

Hon må vara ledsen på bilden men fan så vaken =) Aldrig sett henne så alert =P Tack för idag! Skrev ett aslångt inlägg i bloggen nu ikväll o skrev bl.a. att jag var as stolt när jag körde runt Mika i vagnen, men det försvann då jag råka trycka på fel knapp o som du vet är blogg.se inte sådär superbra så det gick inte att ångra. Orkar inte skriva om allt nu. Imorn om jag orkar!

2009-02-25 @ 22:51:41
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Hopp!

Nej nej, Cindy har inte kolik som tur är :-)

Men hon har svårt att komma till ro och är arg o ledsen när hon är vaken men det beror ju på hennes andningsproblem ( tror läkarna ).



Cindy gillade inte gungan i början men nu ligger hon och sover i den så just nu var den verkligen värd pengarna!

Först tyckte jag att det var som att slänga pengarna i sjön men den verkar stå kvar i värdet... min syster köpte en annan modell för 1½ år sen och den kostar exakt lika mycket idag...

och spar man kvittot så kan man nog sälja den för ett bra pris på blocket sen!! :-)



Den vi köpte har ju mycket mer funktioner som är nödvändiga och det jag framför allt gillar med den är att den kan gunga åt alla håll i 6 olika hastigheter!

Jag rekommenderar den!!!



kram

2009-02-25 @ 23:38:51
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0