vad gör man idag då??

Mika sitter här bredvid mig och har precis ätit gröt, hon är inte speciellt nöjd, försöker hålla henne vaken ett tag till. Tills jag ska ha mitt möte hos Herbalife.....
Då e de bäst om hon sover :-)
Hon får sitta och kolla vad hon vill ha i julklapp :-)



ja nu har ja gjort "klart" Mikas bok så långt jag kan göra, fram till November, så får man låta december gå sen vet ja inte om ja ska vänta tills hon är 1 år och skicka efter alla korten då och göra klart boken :-) Skoj skoj!!!!

Nu har jag beställt kopior av mina betyg från gymnasiet, börjar fundera lite på om ja ska börja plugga upp vissa ämnen, som Matte A-B, Engelska B, vill nog lägga till en kurs som psykologi oxå. Svenska B tror jag att jag har faktiskt.... Så har beställt en kurskattalog från Komvux oxå, men vad jag såg att sista anmälningsdagen för att plugga till våren var 20Nov och det var ett tag sen. Men vem fan har brottom?? haha....

Igår va gjorde vi då??
Bailey och jag åkte ner till Mia och fika en snabbis för att sedan åka och hämta en pullka till Liam, så skulle vi gå promenad med hundar och ungar.... De va sååå j*vla halt ute så ja ramlade, "som vanligt" när jag är......
Vilken jävla klant man e lixom.... slog i bakhuvudet men det gick över. Mika somnade i vagen HELT påpälsad i åkpåsen så sov hon i 2 hela timmar, hon va såååå svettig när ja tog upp henne.. haha, så vart de dags för lite mat för fröken. Efter hon hade ätit så var de dags att bege sig ut i snön igen, ja skulle köra Gitta till Plantagen och ner till centrum. var inte så sugen att köra i halkan, men de gick ju så himla bra jue. Ja tycker lite synd om dom som måste handla så mycket men ingen av dom har k-kort, så klart man vill ställa upp.... de vart nog 7 påsar+ massa blöjjor kattmat och kattsand. inget man vill ta på bussen precis.

Efter middagen så åkte vi ner till Emelie, Thomas och Fabbe, snacka massa skit och fikade kladdkaka :-)
Mycket trevligt som vanligt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0