Nu vet ja vad Mika vill ha i julklapp....

Idag har vi inte gjort så mycket.... Mest vart ute och traskat och lekt med vovvarna och sen få den lilla fröken att sova, inte så mycket ressultat :-(
Hundarna jag och Mika var ute på en rätt lång promenix i morse eftersom ja viste att vi skulle på babysim så skulle dom va trötta, vi gick och gick sen gick vi förbi en hundrastgård, så släppte jag voffarna där.... Dom lekte och lekte, dom får lixom energi till max när det är snö ute, fattar inte hur dom kan vela vara ute i denna kyla *brrr* Jag har dessutom INGE vantar, så mina händer va heeelt döda när vi kom hem, ja har bara sånahär "finger vantar utan fingrar" (till viken nytta?) ja brukar alltid låna freds handskar när ja e ute med hundarna på vintern, men nu har han med sig dom till Tallin :-( Å de har ju inte vart varmare nu på eftermiddan, MINUS 16C de e ju HELT sjukt, har de varit de i Uppland på väldigt många år??? De tror ja INTE.....

På eftermiddan så hade jag lurat med Bim till babysimet :-) De gick rätt bra och bada idag, hon tyckte väl synd om sig själv kanske 2 ggr bara, jag undrar om det har med tiden att göra eller att de fanns ingen annan som var ledsen som man kunde härma (?)
Tack för att ni följde med,det var trevligt.

När vi kom hem så var de dags för fröken att sova, men hon VÄGRADE, så sprang ut med hundarna sen for vi till Bailey vid 6 tiden, ja skulle låna en tunika av henne som jag kan ha på mig i morgon. Tack Bailey för att ja fick den. Hoppas bara inte den e för "sommrig"... Shit va ja ska hitta fel hela tiden, passar de inte att titta på mig så gör inte det *pungt*
Hemma hos Bailey så lekte barnen :-) Mika åkte Boby.car och hon tyckte de va jätte skoj, Liam hjälpte till att putta på :-)




Så Mika önskar sig en rosa "Hello kitty" bil :-)




Ne ska väl lägga mig tidigt idag så man hinner med sig själv och allt i morgon då Fredrik (Marias) ska fira sin Cevilingenjörsexamen (vilket ord). Så då ska allt pricka in i minsta detalj med hundar och sovtider duscha osv.....
ja e inte riktigt upplagd för detta just nu... men som sagt de få gå som det går...


Kommentarer
Postat av: Kattis

Det kommer gå jätte bra idag, och du kommer vara jätte snygg. Kram Vi ses där.

2009-12-19 @ 10:31:09
Postat av: Bim

Någon annan än jag som reagerade på att det lät som att det var jag som var ledsen 2ggr på babysimmet? haha =) Det var supermysigt att följa med. Något jag verkligen ska göra med ev barn i framtiden ;) Tacl för pratstund idag o snälla ord nu senare på kvällen!

2009-12-19 @ 21:12:04
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0