Mikas bok..

Äntligen har ja börjat med Mikas bok...
det skulle igentligen vara en sådan bok som man köper fast ja skulle göra en egen, men det blev inte riktigt så... Mest som ett vanligt fotoalbum, men jag är ganska nöjd iaf, har ju bara kommit till 5.e månaden än så de e lite kvar.... Gör månad för månad och "speciella" grejjer lixom, som tex dop semester osv...
Här e lite smakprov...









Hoppas att jag blir nöjd med boken sen då när den e klar :-)




Just nu sitter jag och väntar på att Mika ska vakna, hon ligger i vagnen helt påpälsad och sover... Jag Bailey hundarna och kidzen var ute på en liten snöpromenad. Ja ramlade som vanligt :-(
När Mika vaknar ska ja KASTA i henne mat sen ska ja hjäpa Gitta och storhandla, så hon slipper ta taxi hem lixom....


Kommentarer
Postat av: gitta

Gud vilken fin bok du gör till henne duktig du e :) Tack så jätte mycke för hjälpen idag :)

2009-12-15 @ 21:47:58
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0