Dagens schema

Det som är gjort på dagens lista är:

*Baka
*Diska
*Färga håret
*Bada och klippa klorna på Becky
*Bada och klippa klorna på Frodo
*Dammsuga (har redan gjort en gång)
*Skura golvena
*Promenad med hundarna och Mika hoppas Mia och Evve vill med
*Torsdags fika hos Kattis med vänner och barn
*Hem och laga någon j*vla mat
*Tvätta

 Det mesta blev faktiskt gjort :-) Maria och Evve följde inte med på promenad, så den blev inte så lång, tyvärr :-( Sen har ja inte orkat diskat klart efter maten heller *suckar* Som tur e så fick jag lite hjälp med tvätten....



Dagen höjdpunkt var fikat hos Kattis, hon hade bakat
daim-muffins som var riktigt goda



Alla vuxna och barn som var med förra veckan var oxå med denna vecka, plus Lina med Ella var med oss idag, riktigt trevligt :-) Alla barn var riktigt glada idag, massa lek och stojj....

Henke gosar med sina tjejer


Liam finurlig.....


Ella och Lina


Kattis o Elin


Lilla Fabbe


Theo och Tezz


Ankan?!


Mika lär Mia att sjunga ;-)


Tilda e blyg.....







Vid 5  tiden var det dags för att åka hem och sova en liten stund (för Mika alltså)
Jag packade ihop klädpåsarna till tvättstugan, när ja går å hämtar tvättmedlet i köket, hör ja någon som rotar i påsarna, när ja kommer ut i hallen ser ja detta:



Beckson e såå go ibland asså... Inte som alla andra, kan man säga....


Kommentarer
Postat av: maria

Hon är ju bara för söööt!...vad blir det idag då??

2009-12-11 @ 08:45:10
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Bim

Kul att ni är ett helt gäng mammor med barn som umgås. Tycker du umgås lite för lite m dina vänner som inte skaffat barn än dock.. (Pekar på mig själv) Vi ska ju fika, äta sushi och ni måste komma hem till mig o se hur jag har det nu utan de stora vitrinskåpen.. =)

2009-12-11 @ 20:50:44
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0