När e de min tur??

Ja har ju haft tur en gång eller lycka en gång, å de va när ja fick Mika kan ja ju säga.
Men allt annat?? När ska allt ordna upp sig?? När ska jag slippa, försvara/hävda mig själv för att folk inte ska köra på en?? När e de min tur att slappna av å bara vara, UTAN att folk blir sura eller gör nått drastiskt med vänskapen bara för man inte umgås på ett vist passande sätt??? va e man då för vän?? Bara en fråga!
Skulle vela ha ganska gott med pengar, så jag slipper oroa mig för det. Men det har vi ju vissa myndigheter att skulla på, eller e de mig själv?? ja har ingen aning?! Tur att tradera finns iaf, haha så man kan få tillbaka lite pengar ibland iaf :-)

Lycka.....


Kärlek....                                sin käraste.....                     sina barn.....
      

Igår hade Fred lovat å passa Mika medans jag jobbade med Herbalife, de var en lyckad kväll, en ny kund :-)
När jag jobbat klart så ringde jag hem Fred, Mika och hundarna, dom var ute på en långis, så ja fick jobba i fred.
Fred städa badrumet (tack för att jag slapp) så han och Mika skulle ta ett bad.... De va länge sen.... haha...
Mika var först stel, för att pappa va stel och vill inte att hon ska drunkna men hon är stor tjej nu..... Sen när han slappna av så slappna oxå Mika av och börja plaska som aldrig förr






Kommentarer
Postat av: maria

Gumman va mysigt ni verkar ha haft det igår kväll!!

ja saknar dej här just nu!

det kommer bli din tur! det vet jag!

Älskar dig mer och mer för varje dag min vän!

finns för dig! forever and ever! puss

2009-08-10 @ 12:46:44
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Angie

Vad är det som händer?? :S

Finns här om du behöver/vill prata...

//Angie

2009-08-10 @ 22:01:34
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0