Herbalife-produkter-jobb

Humm...
Igår så körde Mia mig till Täby för att jag har ingen bil och ja skulle leverera Herbalife produkter där. Tack Mia!
När vi väl var i Täby så passa vi på att springa in i centrum, ja de va svårt att inte köpa nått, men ja klara mig *ler*
På kvällen åkte vi hem till Mia, vi gjorde hemma gjord Pizza, de va super gott som vanligt *mumma*
Att man inte gör de oftare, de e ju mer mättande än en vanlig pizza, sen får man välja exakt vad man vill ha på själv :-)

Just det, igår så visade vågen under 60 kg *weeee* nu e de bara några/nått kg kvar eller lite cm kvar som ja vill ha bort, sen e ja super "nöjd", jag nöjd med min kropp??? Öhh ne ja tror inte de, men man kanske kan va glad åt lite iaf :-)

Nu när jag verkligen har börjat komma in i herbalife funderar jag på om man ska bli supervisor som innebär högsta rabatten coh får massa andra förmåner. En kroppsscanner får jag så ja kan scanna mina kunder och se exakt hur mycket av fett och muskler man har i kroppen och man kan kolla på den hur mycket man tappar/lägger på varje vecka.
Det tror jag att mina kunder skulle uppskatta oxå.... MEN... det krävs en VÄLDIGT stor beställning för att kunna bli supervicor :( Men vi får se om vi kan ordna på NÅTT sätt, måste göra de innan sista dagen denna månad.

Just det om det finns flera intresserade av mina  bloggläsare, tveka inte att kontakta mig och fråga om mer, pris och produktlista mejlar jag er gärna :-)
Lika så om någon av er är intresserade att börja sälja produkter så kan ni oxå kontakta mig. Du är din egna chef, tjänar pengar efter hur mycket du arbetar ;-)





idag skulle ja städa och plocka, men hur mycket har det blivit av det?? Öh inget... Ist har jag och Fred myyyst me hundarna och kollat på Wallander - Tjuven medans lillfröken låg å sov :-)
Sen har Fred o Mika badat medans ja vart på promenad me vovvarna. Efter hon badat så kasta ja i henne lite mat, och ni sover hon lite igen :-)
Varför städar ja inte nu för? när ja kan lixom!
Kanske ska stänga ner bloggen nu och ta mig i kragen.....
BYE BYE


Kommentarer
Postat av: maria

Det låter som ni har haft en riktigt mysig morgon!

pusspuss

2009-08-22 @ 15:41:25
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Millan <3

Jag skulle vilja veta mer om Herbalife-produkter... Lust att berätta lite för mig i min blogg, eller på mail [email protected] ???



Kram Millan

2009-08-23 @ 14:19:33
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0