E de nått som e knas....

Ja som många av er vet så äter (och säljer) jag protein shakes från Herbalife, å ja kan säga att NÅTT är väldigt konstigt...
Jag har fått på mig TVÅ par byxor från olika märken där stlk är 34 *weeeee* men asså fatta de e ju super :-)
De har dock inte hänt så mycket på vågen, men varför det inte har gjort det är väl för denna produkt tar inte från muskelmassan, som väldigt många andra produkter gör, därför rasar man inte ner i kg utan ist cm.
Men jag är iaf jätte nöjd.... Funderar om de kan vara något fel på byxorna, men va ska de va för fel?? ska rota fram några andra "trånga" byxor och pröva :-)



Är de nå fler som är intresserade av att gå ner några stolekar så kontakta gärna mig så hjälper ja till :-)


Så vad har man gjort i helgen

I lördags morgon så börja det med städning som vanligt, Frodo fäller sådär massa hår som vanligt (blir galen)
Haha till och med han blev dammsugen,


Så på kvällen åkte vi in till stan och gick på Stockholm crusing.
De va ja, Maria, Fredrik, Mika, Evve så kom Bailey, Liam, Fred och Oscar in lite senare.
Tjejerna hade tvillingvagnen :-)
De e såå kul när alla människor, eller mest äldre damer/tanter som blir helt till sig och tycker de e såå gulligt när dom ligger där tillsammans .-)
Bim kom förbi här och tog en fika med mig, och vi snacka massa om massa, vi har ju inte setts på ett tag.
Hoppas de går bra för dig på jobbet idag..... De va iaf kul att ses och de måste vi som sagt göra oftare.
Igår så blev de middag hemma hos Maria och Fredrik igen, fast denna gång lagade jag och Fred maten där, hihi...
Emelie och Thomas kom förbi efter maten och drack kaffe, å så skoj att i morgon har hon sin beräknade fördelsedag, för deras plutt som dom har i magen...... *avis*

Idag så ska vi öhh åka till väsby och köpa mina kläder som jag ska ha på dopet. Haha nu har mina tradera auktioner gått ut så ja har fått lite pengar :-) Inte så skoj att dom tar slut på en gång men nu måste dom jue :(
Efter väsby så blir de våran dagliga promenad med Kidz och hundar. Malin ska oxå gå med oss de blir skoj :-)

Nä nu måste ja nog göra lite nytta....


Kommentarer
Postat av: Angie

Härligt det där med jeansen!! Grattis!! Måste kännas underbart ju! :)



Haha, Frodo ser ju ut som att han trivs och tycker det är skönt att bli dammsugen! haha.. :)



Hade ni trevligt på Sthlm Cruising? :)



Kram Angie

2009-08-17 @ 11:15:33
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: bella

mjo du har nämnt det.

Vi ska se vad vi kan göra eftersom vi åker på kryssning samma dag så jag vet inte om det blir tajt. men ska göra allt för att kunna!

hehe mm mjo kanske är intresserad... så vad kostar det då?? haha

pyss

2009-08-17 @ 21:21:09
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: FRED

Jag älskar dig och det alltid lika kul att läsa din blogg. Rolig film på Frodo. Vilken bra dammsugare som både gör rent hemma och som man kan dammsuga hundar med vad är det för märke på den och vet du vart man kan köpa en sån???

2009-08-17 @ 22:39:01
Postat av: Kim

haha FRED:

Dammsugaren är av de bästa slaget en *"LUX"*

Alla borde ha en egen sådan maskin, som både gör rent och om man vill så kan man dammsuga hundar :-)

love you too

2009-08-18 @ 08:38:34
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: bella

bra du är på å svara ;)

2009-08-21 @ 19:37:00
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: veronica

Hahaha!!!!

Åhh jag vill oxå ha strl 34!!!!!

Mika är ju heeeelt underbar!!! vilken underbar tös ni har!!!!

Kram

2009-08-21 @ 23:38:09
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0