Hundbad o massa promenad

HUNDBAD

Maria och ja bestämde i måndags att om de va sol i går så skulle vi gå med hundarna till steningebadet så skulle dom få bada..... Morgonen började som idag, man vet inte riktigt om solen kommer eller inte... men när kl va ca 13, så titta solen fram. Mia kom hit och vi börja gå ner mot badet.... De va kvaft men de fläktade så de va skönt....
Hundarna blev ju öööver lyckliga av att bada :-) Dom fick inte bada så länge då de inte är sååå varmt ännu.....
När jag tog fram kameran kom de 2 andra hundar till stranden så kopplade Frodo, därför blev de inge bad bilder på honom. Han brukar inte bry sig, men OM, då e de lite jobbigt å springa dit när Beck sitter fast i lina på mig....








 

Efter badandet så gick vi vidare till statoil för att köpa glass :-)
De blev en Tophat, mmumma va goott... Sen hamna jag i någon slags koma, orkade inte gå hem, men hade inte riktigt något val, haha.
Mika somna direkt när vi gick ut och sov hela tiden tills vi kom hem, de är jätte skönt när man gör nått me hundarna å hon inte ska bråka, så man kan ha bara fokus på hundarna och sen barnvagnen självkart, haha.
Vi kom hem vid halv 5 ungefär.... Ja väntade och hoppades på att Fredrik skulle komma hem o äta med mig och att vi skulle handla sen att vi skulle åka iväg en sväng... Men ikke *suckar*
Blir inte så mycket tid över för oss, varför ens vänta när man VET att de e så.....


BILDER FRÅN BABYSIMMET














Kommentarer
Postat av: Angie

Åh vilka härliga bilder från babysimmet!!

Det var något jag ville göra med Jonathan, men som vi aldrig gjorde =(

Det ångrar jag som fan idag! =(

Men men, man lär av sina misstag! =)

Får vi ett barn till så ska jag fan gå på babysim då! =) haha..



Fina bilder på hundarna också, ser ganska nice ut! =) Men fan vad kallt det ska va i vattnet.. haha! =)



Kraam Angie

2009-04-29 @ 12:03:10
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Foki

naaw så sööt :)



svar: hehe jag köpte mini oreos cookies på Ica :)



// Ha en trevlig dag =)

2009-04-29 @ 14:37:00
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Bim o Tuva

Bra att du skrev att det var du som skrev. Så jobbigt när man inte vet vem det är =) Verkar inte bli nått land för oss, bilen vi skulle låna är trasig =S Japp fika en annan dag! Säg till när du kan bara!

2009-04-29 @ 19:20:35
URL: http://misstakes.blogg.se/
Postat av: Madicken

Fin blogg!

2009-04-29 @ 22:51:25
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Anonym

Åhh vad du är duktig som går på babysim!!!

Önskar att jag hade tid,ork och att Cindy gillade att bada!

Cindy gillar inte alls att bada men våra andra barn älskar att bada!!!

Jätte fina bilder!!!!

Ni ser ut att ha det så mysigt!!!

Vill oxå!!!!

2009-04-30 @ 00:11:55
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0