Heldag i stinsen.....

BARNMAFFIAN

Igår va HELA barnmaffian i stinsen, haha.... De va:
Jag me Mika, Maria med Evelina, Tezz me Tilda o Magen, Bailey me Liam och Kattis,Nikke med Elin....haha...
Vi började dagen med att käka lunch där, jag va inte riktigt nöjd med min biffstroganoff :-( Men de gick ner.....
Sen va de kaffe på maten. Vi satt å snacka å hade trevligt. Sen började shoppandet... eller för mig som inte har så massa pengar denna månad heller va de mest att kolla och suktas, Mika fick en Klänning, byxor, strumor och en scarf.
Man kan ju inte hålla sig ibland :-)
De e som när man rökte helt, man hade ALLTID råd me cigg, även fast man inte hade några pengar alls.... Så är de nu med saker o kläder till fröken, de e sjukt.
Mika fick sitta massa upp i vagnen, lutandes, hon va me hela tiden och tyckte att allt va jätte intressant :-)
Inte alls några sura miner på fröken, bara när hon blev trött men de va bara att "släcka lampan" (lägga över snutten för ögonen" å köra vagnen lite hårdare än vanligt sååå somna hon :-)



RÖKNING

På tal om rökning, faaan ja kan inte hålla mig..... Nu har de hänt lite FÖR många gånger att jag har syndat.
Ja vill inte, men fan ja har INGEN ursäkt varför ja gör de..... Blir såååååå jävla arg på mig själv :-(
Hur ska ja göra göra för att bli "stark" å avstå???? Svaga människor!!!!

GRATTIS!!!!

Idag är de valborg, och inte heller vilken dag som hellst, haha KATTIS fyller år, samma dag som våran kung......
Så idag så blir de "knytis" hos Kattis o Nikke, efter massa trevligt sällskap så blir de ner till brasan i sigtuna, haha ja har inte vart vid någon eld på ja vet inte hur många år... Aldrig i märsta tror ja :S
Så de va nog i Åkersberga sist......




MERA SHOPPING

Nu ska ja bara tvätta klart, göra mig klar och sen ska vi fara till kista me Maria o Bailey :-)
KANSKE ska klippa mig där, men vet inte riktigt om ja vågar, för kan inte BARA klippa topparna tror ja, måste nog klippa av en bit, annars måste ja ha uppsatt för resten avmitt liv.... haha sen vill ja hitta nått sommrigt att ha på mig... Men kommer väl hem med nått till Mika bara iaf.....


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack så jätte mycket, hoppas ni hade en trevlig kväll trots vårat sällskap....

Ps. Nicke stavas med ck

Kram Kattis

2009-04-30 @ 22:48:20
Postat av: Kim

ja vet att NIKKKKKKE stavas me CK men ja gillar KKKKK

Klart vi hade de trevligt, TROTS erat sällskap. Nä men jätte tack, verkligen!!!

2009-05-01 @ 09:33:17
URL: http://frobectavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0