Grillning och massa flirtande ;-)

Igår när vi gick upp så va de sooolsken, blåste lite bara....
Jag och Mika vandra upp till BVC, vägde henne och fick lite tips ang hennes "torsk" på tungan.....
När ja kom hem såg jag att hon inte hade skrivit i vikten, och dum som ja e så kommer ja faktiskt inte ihåg va de va :S
Men sist hon va där så vägde hon 5440 gram och var 59,5 cm lång.  Mammas stora tjej :-)
Prata med Maria på msn om att vi skulle gå till Sigtuna, till Bailey sen vidare till "vofflan" Men när vi börja gå så va de såååå kallt ute och hundarna bråka med mig på HELA promenaden, så vi stanna hemma hos Bailey och grilla där ist.
Korv me bröd sen fika efter :-)
Alla kidsen va glada idag :-)
Liam och Mika flirta som fan me varandra haha.

 















ÅÅåå.åå promenaden hem va hemsk. Bailey följde mig en bit.... Men tog nästan en timme till för mig att gå hem.... Mina ben tänkte säga upp sig på vägen, men vi klara oss :-) Så blev väl typ 3 timmars promenad i skit väder.... Kom till och med snöflingor :S
Efter promenaden så åt vi så åkte vi hem till Tezz o Niclas å käka mer bullar *hum* inte bra när man inte kan se ut så här mer :( Men tack för sällskapet iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0