GILA VA TYYYYYYST!!!!

Igår kom Johan till dagis igen :-)
Planen va väl att vi skulle träna våra egna hundar. Men vi snacka lite om dom så gick vi över till dagishundarna.....
Man börjar få magsår på vissa igen, och det är INTE kul :-S
Vi träna Felix lite, Jaxon, Svante och alla andra..... Men den hunden som oxå behövde lite extra hjälp va ju Gila men hon va ju inte här *suckar*
Så nu är hon här idag och jag blir snart gaaaalllennn, hon skäller och skäller.... Orka med en sådan hund, asså hon skäller inte bara rakt ut, utan hon vill få igång någon som vill leka, lr så är de nån som kommer, alltid är de nått... Skäller hon inte så piper hon.... Satte in henne hos Aslan, Svante och Smilla, gick bra me Smilla, (Gila gillar inte tikar sådär)
men ingen vill leka med henne där heller :-( Vad gör man???
Blir galen i huvudet iaf... Orkar inte, och då går de ut med skrik ist :-( Snälla va bara tyst....
 ja kommer gå hem snart pga dig, orkar inte höra mer.......... *gråter fan*

Nu är de 2 dagar kvar tills man ska åka ner till Örebro för en "suparhelg" nä skojja bara men dom ska dricka på lördan, hoppas de inte förstör nått i själva träningen eftersom ja ändå inte får supa så förlorar jag ju bara på om folk ska va trötta dan efter *suckar*
Sen ser det oxå ut som jag får åka ensam, Fred verkar inte vela åka ner på riktigt, å vill inte tvinga honom....
Å Annelie sa igår att hon inte heller ville *suckar* De blir ju skit skojjigt, NOT!!!! Ja får väl oxå skita i de annars....
Jag får väl hoppas på att Annelie läser detta och tänker att hon ska fan följa med iaf.... :-) Du får ju sova med mig *ler*
Jag vill som sagt inte tvinga med Fredrik heller, vill hellre tvinga med Dig, haha.....
Vist de går väl an att vara själv under själva hundträningarna men före och efter,
-ursäkta e de nån som vill vara med mig??
Får väl se vad som händer, och fötter.......

Kommentarer
Postat av: Bim

Klart att du ska åka. Det är ju ett kanontillfälle att träffa lite nya människor o samtidigt träna hund =) Synd att inte jag kan följa med =( På Söndag är det amstaff träff i Vallentuna. Ska bli roligt. Ja jag hoppas att jag hittar något, kräsen, ska man inte vara det? =)

2008-09-17 @ 09:37:58
Postat av: Bim

Är det nu i helgen? När åker du? Ska du ta m båda doggarna?

2008-09-17 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0