god morgon.... 6,5 timmar kvar tills ja slutar!!

Ja god morgon!!
Ska snart åka till jobbet, och tampas med hundarna och allt annat :-S
Skönt att de inte är så massa timmar idag!!
Tänkte på att när ja väl får ont i kroppen så e de HELA kroppen, de börjar ju i ryggen, ner i ben upp i nacke, OCH nacken gör att man får ont i huvudet... Sitter och knådar mig själv Hahah vilken mobbad människa som inte får massage av sin kille, men då måste man boka tid och grejjer de orkar ja inte *suckar*
Igår så kunde jag inte hålla mig, blev på dåligt humör för att man ska fösöka visa god min och att man mår bäst i hela världen, va inte meningen att de skulle gå ut över er :-(

ja va händer idag då?? Öhh inte massa inte :-( Oj va ovanligt
Ska väl hem och laga mat till gamarna när man kommer hem, fredrik kanske ska åka till Mogge, ja vet inte om ja pallar eftersom ja jobbar tidigt i morgon, och de e lite svårt att slita sig därifrån oxå....

Nä nu ska ja klä på mig......

Bra att man har nått att sitta/ligga på :-)




Kommentarer
Postat av: Anli

Tampas me hundarna och allt annat... allt annat, e de ja å petra de? haha

2008-10-15 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0