Dop och 1:a advent

Tiden går fort, idag är de 1:a advent, de ska väl betyda att julen är på G?!
Om ja räknar rätt så e de 25 dagarkvar till jul. Idag är väl en sådan dag när man ska städa och tafram ljusstaken.. Hum de visade sig att vi inte hade någon adventsljusstake, då kanske man ska skaffa sig en sådan :-)

I fredags var jag hos MVC och lyssnade på härtat och mätte, ja slapp faktiskt vågen och blodproven :-)
Hennes hjärta slog ca 138 slag/min, de skulle vara bra och magen mätte 29 cm (+2cm på 2 veckor)
Nu är jag i vecka 32 (31+1) de betyder att de e 7-11 veckor kvar typ 61 dagar........
På fredag den 5:e ska ja börja föräldrar utbildningen, får se om man blir mer eller mindre rädd för allt då.... Hihi
Ja just det.... I fredags var det min "sista" riktiga dag på jobbet.... De känns riktigt skönt att man kan slappna av och inte göra massa måsten, stress och sånt....
Fick ju min havandeskapspenning beviljad, så man kan ju HOPPAS på att man får pengar från dom, man kan ju aldrig veta med myndigheter MEN, har dom sagt de så e de väl så?! Eller??

I går (lördag) så var de lilla Jades dop :-)
De va riktigt trevligt. Kul att presenten var uppskattad iaf *ler*
Jessica satt hemma hos mig för ett tag sen och kolla i en leksakskattalog och valde egentligen presenten själv....
Det var en "highteck" mobil, me fjärrkontroll och grejjer :-)
Kul att träffa "folk från förr" oxå, riktigt skojj.... Blev lite besviken på Chrille, Ellie och Mira som inte sa hej då bara :-(




Så kommer lite bilder på mina goooa hundar...








Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skönt att du fick havandeskapspenning beviljad! Meen min BM är som en "tyrann" med vågen, här kommer man INTE unda, haha =)



Haha ja därför jag funderar över valet med "råttor", de var ju billiga på IKEA ;) Men de ser ju som sagt liiite halvdöda ut!



Ja enligt BM som jag har så vill dom att bebis ska ha vänt sig i v35 (som jag är nu då)



Har ju haft en del förvärkar å, så de vill väl att den ska ligga rätt i fall den vill komma tidigare..

2008-12-01 @ 11:51:26
URL: http://gwbebis.blogg.se/?tmp=16193133
Postat av: Yvonne

Tyvärr så är jag arbetslös =/ inte speciellt roligt men har väl känts helt OK nu då jag varit såå trött i kroppen.



Ja det var ju meningen att vi skulle ner till stora stockholm, men andreas var tvungen att jobba, och jag är inte såå sugen på att köra ner då jag inte vet när förvärkarna kommer ;)



Bra att du har en backup, kanske blir mer springa på en större utställning än på de mindre ;)

2008-12-01 @ 13:00:27
URL: http://gwbebis.blogg.se/?tmp=16193133
Postat av: Bim

Hej vännen! Tack för sällskapet idag o "hjälp" m pengarna, hehe Pinsamt Får skjuts m Micke till stan imorn iaf. så det är bra! Skönt att du får/kan vara hemma nu, det förtjänar du! Imorn är det intervju nr2 kl 11.30 JAG HAR DUBBELKOLLAT TIDEN ;) Håll tummarna för mig då!

2008-12-01 @ 23:31:17
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0