Babyboom

Ojoj!!
Alla får biibis samtidigt nu.... ååååhhh de gör inte så att man längtar mer, lr JOOOOO!!!
Vill gratta Mia, Christine och Robert med familjer, och hoppas att de går skit bra, åå snart e de fan min tur :-) Just de Sandra och Nicke (vet vilka dom är, mer Freds vänner) har ju oxå fått en son, som tyvärr e ganska mycket förtidigt född, men håller tummarna för er att allt går som de ska där....
Nu veckan som kommer så kommer nog våran barnvagn oxå :-) vi va på barnenshus och kolla lite stuffs och köpte en doppresent till lilla Jade :-)  så då passa vi på att fråga när vagnen kom in.... Troligtvis i morgon redan *weee*

Igår så va ja UTE!!! Haha de va lite konstigt, men Bim fråga om ja ville följa med på trubbadurkväll nere på Pompei å de kunde ja väl :-)
De va mysigt att komma ut faktiskt, men va lite ovan att träffa folk, som va fulla.... haha
Ja va har ja gjort mer i helgen, inte så massa.... Öhhh Lagat sushi har Bim lärt mig hur man gör nu, så de kommer ja göra massa med flera gånger :-) Tackar!!!
I fredags va vi iaf på bio, Fredrik jag och JIm såg "James Bond 007" inte riktigt min typ av film men dom har velat se den sen premiären så VARSEGOOOOD!!!!
Nu ska vi nog oxå på en bio, kolla på "step brothers" Danne ska nog med oxå....


I morgon e de jobba igen,,,, haha såå skoj :-)

Nu ska ja klä på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0