Vill göra så mycket, men gör så lite!!

Ja nått fel är det, man har alltid drömmar och tänker att de ska ja göra och de. Man kan utbilda sig till de och de. Men ingenting gör man, VARFÖR!!! Är man för lat lr vill man inte egenligen, jo de e klart ja vill..... Vet inte om jag är lat heller, när nog FEG! men feg för vad? hum.... Tänker aldrig bra tankar om mig själv, Även fast jag presterar bra så är det inte tillräckligt å då e de INTE bra. Kanske ska ta mig i kragen och hitta på något man kan göra samtidigt som man jobbar och allt..... Skulle ju vela träna Beckan ännu mer så vi kanske skulle gå på tävlingslydnad, de skulle ju vara lite häftigt. Just det vi gjorde klart Allmänlydnadspasset igår, vi fick MVG på alla punkter *goo Beckis*
Så nu står ju dörren öppen för att gå Tävlingslydnad, gäller att HITTA en kurs oxå.

På tal om Beckan, fan Fredrik är och lämnar henne hos veterinären just nu, hon ska ju kastreras, är så glad att jag slipper lämna henne jag hade grinat ihjäl mig, hon kommer va så ledsen sen. Springa runt och pipa.
Då kommer moderskänslorna upp igen.
De tänkte jag på när jag åkte till jobbet i morse, att man har moderskänslor för sin hund. Lr jag har det iaf.
Vaknar inte om en atombomb slår ner, men gnyr hunden så man knappt hör det då vaknar man :-)
När dom verkligen mår dåligt så mår man själv dåligt :-S
Hur blir man då när man skaffar barn?? Ojojoj!!!

image48

Skriver mer senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0