TYSKLAND RESAN


Yes, vi kom iväg till Tyskland.
Oj hade inte tänkt mig att det skulle vara så jobbigt att åka bil så länge utan att sova, lr jag fick sova 3h på resan, och Fredrik bara 1h hihi.
Vi åkte hemifrån vid typ halv tio, då åkte vi till Annelie och lämnade hundarna, första gången Becky sov borta, haha. Hon hade vart lite jobbig där, hon hitta ingen sovplats att sova på så hon vanka runt runt där, och så Frodos skällande på folk i trappen var inte heller så uppskattande :-( FÖRLÅT!!!
Resan bar iväg ca 22.30 och vi var framme i Tyskland vid 08.30, då var vi hungriga. Men inte ett enda ställe i Tyskland var öppet för att äta mat. Vi gick runt och leta i ca 1h. Vi hamna i en mataffär och fick äta en macka.
    


Sen var det dags för att shoppa lite alkohol .-) 
Det var kul att se alla pensionärsbussar från Sverige som var där. Haha alkoholistpensionärer :-)
Det stod typ bara Svenska bilar där utanför.

         
När vi handlat klart var det dags att passa in färgan. Färgan mellan Tysklan och Danmark var förjävlig. Det vingla och vingla jag mådde så illa på den båten, det var inte alls kul och den tog ca 45 min.


Den jobbigaste biten att åka var bilvägen igenom Danmark, ojojoj vilka vägar, såg ut som dom var från 1600- talet, och att åka igenom Danmark tog ca 2h :-(
  

Vi var hemma i Sverge hos Annelie ca 22.00 så de va ju en snabb resa.

Igår fredag så hade vi bokat Johan från "friahundar" det var jätte kul att träna MIN hund denna gång med honom, det gick jätte bra. Så nu har vi flera alternativ på hur vi både kan träna inkallning och göra det lite bättre med Beckans aggrobeteende :-)  Jätte kul. Får se om Beckan tycker det är lika kul :-S

Ikväll ska vi åka hem till Annelie och Putte och ata hemmagjord Pizza, dricka lite öl och spela "Guitarhero"
Ser fram emot det, tror jag. Med alokohol i bilden vet jag inte om kvällen kommer sluta lungt lr med krig :-/

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hihi de blev visst inte en enda ton på guitarrhero igår... men charader va jättekul!! Får vi göra fler gånger :-)

2008-05-18 @ 12:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0