Så här ser det ut när man skriver för fort. INLÄGGET ÄR FÖRSTÖRT!!! LÄS ÖVER

Haha, ja får ju skylla mig själv att ja måste sitta hemma när de är 50 grader ute, när man måste hålla koll på Becky, hon får ju inte vara ute länge i solen heller så de e bara promenaderna sen hem igen :-(

Fredrik och Oscar sket i mig, de är min hund så då kan ja sitta hemma, dom drog till GrönaLund, de e ju jätte kul, dom kunde verkligen inte vänta tills Oscar kom nästa gång? Nopps, Ja har lovat säger Fredrik, men annars är de tjafs om vems hundar de är.... MEN KIM KAN SITTA HEMMAA


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 21:44:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0