JAG SOM "HANDLER"???

Ojojoj, nu har Bim förstört min dag, kanske vecka till och med :-)
Hon frågade nämligen mig om jag kan vara hennes "handler" på lördag, och ställa Tuva i Österbybruk.
Shit vad nervös jag blev nu, jag som knappt vågar ställa min egna hund *ler*
Men i morgon ska vi på ringträning, då ska jag pröva med Tuva och se hur det går :-)
Frodan och Beckan ska oxå ställa upp sig, va nu ett tag sen jag tränade på stå *slår mig själv på fingrarna*

image31
Här e snyggingen Tuva :-)


Idag ska vi på den där helvetes kursen, det är näst sista gången idag så får bita ihop och le :-S
har ingen aning om vad vi ska göra idag, så de ska ju bli spännande, haha. NOT!!!
Bim och Tuva ska nog va med och spana in den omtalade kursen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

hahahaha helveteskursen :) ja har oxå bloggat om den precis! Va e tuva för ras? De e klart du kan ställa!

2008-05-19 @ 16:12:12
Postat av: Kim

Hon är samma som din :D haha

2008-05-19 @ 16:26:42
Postat av: Bim o Tuva

Hallå, ser man inte att Tuva är amstaff eller? *Argh*

2008-05-19 @ 19:41:22
URL: http://www.misstakes.blogg.se
Postat av: Kim

jag hade inte satt in någon bild på Tuva när hon frågade.... :-)

2008-05-20 @ 06:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0