48 dagar kvar.............

till premiären på "sex and the city", jag är verkligen nyfiken på filmen, eftersom jag älskade serien så hoppas jag att filmen är lika bra. Vet att Annelie är ett fan hon oxå så får se om hon ska följa med på bio då :-)

image7

Fan i morgon så hade vi bokat en kurs med Johan från "fria hundar" men han fick barn för en vecka sedan så han flyttade fram kursen typ två veckor, Hadde verkligen sett fram emot den kursen.
Man får väl nöja sig med morgondagens kurs hos SBK ist, är inte lika förväntansfull inför morgondagen, men vi ska spåra så vad kan gå fel då?? Hon kommer väl med några äckliga komentarer så jag blir galen, De e inte så kul att gå på kurs när man blir arg och irriterad. Förra gången va ju droppen, en hundföreare släppte sin hund under inkallningen, hunden som är en schäffer med sociala problem springer och hoppar på en liten shelltie. Becky blir triggad som vanligt, vad hade hänt om hon hadde sprungit fram till oss?? HÅLL KOLL PÅ ERA HUNDAR!!!! Så Beckys kurtid var slut då, jag kan inte träna om jag är förbannad..... ÅÅÅåååå man skulle ha krävt pengarna tillbaka efter första gången.... Ha en nybörjar kursledare på 12 personer helt ensam det är helt sjukt....
Men som sagt spårningen i morgon vad kan gå fel?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0