Semester ångest .-(

Tidigare  när vi bestämde att vi skulle ha öppet hela året såg ja inte de direkta problemet med att jobba hela sommaren, men nu får man ju panik för jag har insett att de kommer inte gå att göra någonting alls under sommaren, och de man ska göra får man göra på jobbet..... :-( hur kul e de då???
Kan ha varit att de va ok för att Bella jobba här förut, då va man ju ledig då och då, men nu kommer hon inte jobba här på det sättet,  kanske nån gång ibland.....
Jag vill ju ha semester. kunna göra vad man vill för ett tag, men dumma oss, men vi behöver verkligen ha öppet då tyvärr. Inge stress inge mer, nästa sommar blir de förhoppningsvis semester (om allt går för sig) *blinkar*


Idag slutar jag kl 3, va ska man göra då??? Hem ska jag iaf, fråga Fredd om han har nått han vill göra, måste åka och handla jäst till Pirogerna som ja ska palla baka idag.... Blir skojsigt att känna hur dom smakar, jag som är kräsnast på min egna mat, ja kommer tycka dom är äckliga då måste alla andra oxå göra de :-)

Nu va det ett tag sen vovvarna va me på dagis, men idag fick dom följa med för att Fredrik va å "jobba", skönt att Becky kan göra lite mer nu iaf, hon hade så många myror i kroppen när vi kom hit så hon hoppa från soffa till soffa, och ja springer efter som en jävla hönsmamma, AKTA SÅRET .-) men de gick så bra så, sen har hon vart lugn hela dagen på dagis  *stolt mama*

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja har oxå semesterångest!!! fast de har ja ju haft hela tiden sen vi bestämde. Har tyckt de vart konstigt att du har varit så lugn över de, men nu blev du mänsklig igen :-) å ja tror pirogerna kommer va skitagoda!

2008-06-04 @ 21:12:29
URL: http://lundare.blogg.se
Postat av: kim

ja vet de e helt sjukt har inte kännt nått förens nu... Varför? hihi ja ja har väl blivit mänsklig

2008-06-05 @ 07:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0