Vill flytta....

God morgon alla pigga och glada....

Fan har suttit och kollat på blocket.se OCH hemnet.se, shit ja vill flytta, har hittat så himla mycket fina ställen som ja vill bo på, Anli, BARA I STHLM nu :-) men de e såååå höga priser..... Medans ja kollar bostad till mig själv så kan jag inte låtabli att kolla på en "lokal/villa" åt jobbet, Hitta en as stor lokal i Arninge 600:- kosta typ 3 500 000, haha de kan vi punga ut lr hur?? haha..... men de kommer man ju tjäna ihop så himla fort när man har större yta plus man äger stället, men de e ju svårt att få ihop dom pengarna att köpa stället för......

Vi har ju fortsatt våra intervjuer, ojoj.... man blir så arg ibland, varför kommer inte folk som har bokat in sig för??
Dom slösarbort våran tid, och tar en annan sökandes plats. Om man har sökt jobbet är man inte intresserad då??
fast de kanske är som Fred säger, som lever på Soc lr A-kassa och dom MÅSTE söka, gör de men säger att dom inte fick det så får dom leva på bidrag ett tag till.... IDIOTER!!!!! Dom lapparna som inte kommer river vi på en gång, varför ska man få en andra chans när de finns 100 andra som söker?? NEJ!!! Är de inte drömjobbet så har man inget här att göra.

Idag kommer Johan, haha de ska bli så himla skojjigt..... Förra lektionen gav mig så himla mycket, Becka har vart lös massa gånger efter det. Jag säger inte att hon KAN vara lös men hon kan vara lös ;-) *ler*
Har haft både Beckan och Frodan lösa samtidigt, han springer iväg och bajsar och jag säger åt henne att gå vid mig så gör hon det, klart hon hellre vill efter honom men de går :-)

I helgen är de kurs oxå.... Hos Gunvald.se, Becku och jag ska dit med Bim och Tuva. Det är en helg kurs, Lör och sön.
Vet inte riktigt vad kursen innebär men lite utsällning och vardagslydnatd tror jag.
Frodan har oxå bokat in sig på kurs, Annelie och Nilma oxå. En rallylydnad för nybörjare, hoppas att den är rolig och bra... Den kursen är här vid jobbet, ekhagenshundskola.se . Sen tror jag att ja och frodan ska gå på Freestyle kanske i Åkersberga.... men är inte riktigt säker, ska kolla när den börjar och så.....
Snart kommer man ju ha ett handikapp *ler*
 
Ha de bäst.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mycke bra att de bara e i Sthlm :-) Hur skulle ja klara mej utan dej lixom???? Å Specsaver å Flodet? pöss

2008-07-16 @ 15:55:36
URL: http://lundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0