Trampa trampa på samma ställe......

Revisorn ringde idag och ville att vi skulle komma dit på möte pga, om vi har råd med en annan lokal..... På honom verkar det som att de inte ska funka, varför vet ja inte riktigt... Lr han vill att vi ska kunna ta ut mer lön först.... Men både jag och annelie känner att vi står och trampar på samma ställe i denna lokal..... i den andra finns det så himla mycket möjligheter att utöka..... men nu är vi fast här som vi har det.... Hur får man in mer pengar om man inte får in fler hundar?? Asså vi har snart fullt.... Några är på G nu till hösten men sen e de bara platser för riktigt "bra" dagishundar.... Dom som kräver extra plats kan vi tyvärr inte ta...... Hoppas Bengans lokal ska tömmas snart, skulle vara guld om vi kunde få den, inge högre hyra (hoppas ja) och vi behöver inte flytta...... *håller tummarna*

I morgon ska jag Fred, Oscar, Jim och hans familj nog åka och kolla på bio, den nya Narnia filmen, vet inte om ja är såå sugen men får väl sova annars.... :-( ÖÖöööhhh sååå less.... men då gör vi iaf NÅGOT...... skit samma om JAG tycker att de e kul lr inte....
Ja funderar fan på att åka och köpa mig ett fiskespö leta efter nån stans att fiska och ta me mig en hund och fiska..... Bara sitta ute och mysa med mig själv för en stund..... de va så himla länge sen ja fiska, de e verkligen livet.
Förstår folk när dom säger att de är långtråkigt osv, men dom har inte lärt sig HUR lr VARFÖR man fiskar :-)
BUT I KNOW

Kommentarer
Postat av: Bim

BLIR GALEN! Varför hör du inte av dig? Tror ju att det har hänt dig något. Sen helt plötdligt har du skrivit i bloggen??? Ring mig!

2008-07-01 @ 15:10:55
URL: http://misstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0