Min andra dag ledig.... ruttnar typ redan

Öhh undra när man ska kunna "slappna" av och tycka att de är OKEJ att inte göra nått att bara ta de lungt, inte sätta nån press på sig själv osv, för press hade man innan och kommer definitift ha efter.....
Så va fan har ja gjort idag?? ÖH ingenting, kollat på ONE THREE HILL nu ligger ja på sesong 6 avsnitt 5 :-)
snart e ja ikapp dig Anli (kanske har missat 2-3 avsnitt där i mellan)....
Vart ute me hundarna, inget avanserat, tränat Beckan en snabbis i hundgården när de kommer hundar, bara ja hinner se dom först så går de skit bra :-)
Orka inte städa så massa idag heller :-( Torka ur skåpet som det hade läckt ut massa laxolja i, blääää, kladdigt och luktar skit illa.... men nu e de borta :-) Diskat och plockat lite bara.

Fred har lekt fotograf igen här kommer lite bilder :-)















Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fina bilder på jyckarna, Frodo ser så klok ut =)



Meen det finns ju hur mkt som helst att göra nu, planera för bebis, julstäda, julhandla ;)



Jag har redan packat BB väskan för jag har ju fått för mig att det kommer att bli en -08, haha vi får se...



2008-12-03 @ 07:07:06
URL: http://gwbebis.blogg.se/?tmp=16193133
Postat av: Anli

alla mina laxoljor har oxå läckt! Inte mycke, men ändå...

2008-12-03 @ 07:51:52
Postat av: Yvonne

Vi har ju tid den 9 Jan, men vi får väl hoppas att det är som alla säger.. att förstföderskor oftast går över tiden ;)



Men men bebis kommer väl då den kommer..

2008-12-03 @ 11:24:43
URL: http://gwbebis.blogg.se/?tmp=16193133

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0